Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Verwijderde e-mails in Outlook komen soms terug

De laatste 2 weken merk ik dat mails die ik verwijder in mijn inbox in Outlook op mijn PC meestal terugkomen. Pas de tweede of de derde keer blijven ze definitief weg (en ik zie ze dan ook 3x in de trash folder staan). Als ik ze verwijder in Webmail of op mijn Smartphone werkt het wel zoals het hoort.

 

Ik gebruik IMAP en al de instelling staan nog juist, ik heb er trouwens de laatste 5 jaar ook niks aan veranderd.

 

Iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn?

 

Het lijkt een beetje hierop: https://www.netweters.be/t5/E-mail/Verwijderde-e-mails-komen-terug-in-postvak-in/td-p/119702, maar daar zijn blijkbaar wel settings veranderd van POP3 naar IMAP of omgekeerd, en bij mij niet. Ik zie al mijn mails wel degelijk nog staan op webmail en dat is ook de bedoeling.

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verwijderde e-mails in Outlook komen soms terug

Ik lees tegenwoordig niks anders dan problemen met outlook ... Je bent echt niet de enige hoor ....

 

Natuurlijk een magere troost, maar als ik al die berichten zo lees is er momenteel niet veel aan  te doen ..


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verwijderde e-mails in Outlook komen soms terug

Daar zijn twee mogelijke standpunten:

- je vindt de producten van Microsoft goed wegens hun integratie en je verlangt dat Telenet Microsoft volgt.

- je vindt dat Microsoft de bestaande normen moet volgen en niet zijn wil moet opdringen aan andere dienstenverlerleners en schakelt over op een e-mailprogramma of app.

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Verwijderde e-mails in Outlook komen soms terug

Fingers crossed 😎 Daarnet is het wel gelukt om mails te deleten en verplaatsen zonder dat ze terug verschenen. 

Zonder dat ik iets aangepast heb, of dat er updates zijn uitgevoerd...


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.