24748
netweters
|
152275
antwoorden
|
20687
vragen
|
Hallo,
Wat moet je in hemelsnaam doen als je het wachtwoord van je persoonlijke login vergeten bent ? je zou https://www2.telenet.be/profiel-aanmaken?flow=recoverpwd&login=mijnemail@emailserver.be maar als ik dat probeer krijg ik een melding te zien dat ik moet inloggen in mijn telenet maar het is net dat wat ik niet kan.
Wat ook opvallend is wanneer ik probeer in te loggen op mijn telenet met mijn email en het FTP wachtwoord dan krijg ik weer de profiel maken pagina te zien die uiteindelijk faalt omdat de email al gebruikt is help.........
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: persoonlijk login mijn telenet
Heb je deze link al eens geprobeerd?
Hallo,
Ja dan krijg ik dit te zien "Meld je aan op Mijn Telenet als beheerder en ga naar Beheer je Telenet-mailbox om het wachtwoord van je e-mailadres te wijzigen."
"
Als ik het goed voor heb wil dat zeggen dat het e-mailadres dat je gebruikt een subgrebruiker van Mijn Telenet is en dat daar geen "Persoonlijke login" aan hangt.
Heb je een recent factuur bij de hand? Daar zie je normaal bovenaan "Uw login". Dat is de login waarmee je zou moeten kunnen inloggen op Mijn Telenet (vervolgens kan je dan het wachtwoord van de mailbox aanpassen).
Hallo,
Inloggen met deze gegevens lukt maar ik krijg mijn telenet niet te zien ik krijg weer de profiel maken pagina pfffff ik ben gejost want dit gaat mislukken sinds ik al een persoonlijke login heb ja telenet je hebt er nogal een soep van gemaakt zenne dat wachtwoord resetten zou veel eenvoudiger moeten zijn.
Zoals ik al dacht "E-mailadres is al gekoppeld aan een andere gebruiker"
Ik zie net dat er een onderhoud is van mijn telenet als dat onderhoud gedaan is zal ik het nog eens proberen.
Hallo,
Inderdaad ja maar dat telenet dan eerst eens zorgt dat hun spullen werken ik ben hier al mee bezig van in het weekend en ik ontving de uitnodiging niet dan is de procedure doorlopen zo goed als onmogelijk.Dinsdagmorgen eindelijk die mail gehad en tjah 2 minuten van onoplettend verder was het gebeurd en nee je moet niet afkomen ik weiger gevoelige informatie zoals wachtwoorden op te slaan in diensten die er geen zaken mee hebben zoals lastpass en dergelijke.
Hallo,
Ik heb contact met de klantendienst dat is onder andere de rede dat ik een andere schermnaam heb.De klantendienst heeft geprobeerd het probleem op te lossen door
Dit is wat ik bedoel
Hallo,
Klachten formulier ingevuld op de telenet website en heb een e-mail ontvangen ook in deze e-mail staat Momenteel loopt de wachttijd bij onze klantendienst op. Sorry daarvoor! We doen er alles aan om je zo snel mogelijk te helpen.
Je kan je niet blijven verstoppen achter de bekende problemen telenet dit duurt veel te lang.
Zodra de maand Juni daar is dan is het + %6 en de IT implementatie van deze wijziging zal geen problemen opleveren dat is toch wel heel opvallend als je het mij vraagt.
Ik heb verleden week het nieuwe IT system gekregen,alles werkte metteen.
Volgens mij heeft het te maken met die nieuwe
F@ST3896LG-TN die ik niet wil.En de digicorder TV Box ruil.Configuratie fouten.
Ik heb OneUp 1Gbps 2tv's TVbox vaste lijn en gsm.
Leve de CV8560E .
Ik heb ook een HD digicorder hij is oud maar dat ding doet perfect wat hij moet doen en ik heb ooik geen zin in ruilen wat ja eer hun zooi geactiveerd is heb ik een 7 gangen menu gegeten.
Een antwoord op whatsapp kan een paar uur duren zei je mja zelfs 105 uur and still counting ....
Hallo,
Mijn telenet werkt dus wel alleen is dit een normale gebruiker en geen beheerder
Wat mij het meeste stoort is dat je als klant niet op de hoogte bent van de vooruitgang van het dossier bij de "achterliggende dienst" ik vraag toch niet teveel wil alleen maar weten wat het probleem is niet meer dan normaal ik heb vorige week van de klantendienst berichten gehad
sinds dan zijn ze in slaap gevallen.
De achterliggende dienst , is gewoon de technische beackoffice die dit regelt en oplost , zal nooit een bericht er tussen in sturen. Je kan wel eens een berichtje sturen op whatsapp of Messenger via Facebook en eens vragen hoe ver ze staan met de je dossier. Op de moment dat het is opgelost zullen ze je wel een bericht sturen ( hopelijk) dat het is opgelost. Heb hier ook al berichten gezien dar er geen berichtje gestuurd is maar dat het probleem wel opgelost was.
Hallo,
Dat is dus mijn vrees dat men het probleem oplost zonder die sms waarover ze het hebben te versturen wanneer ik als klant niet weet dat de achterliggende dienst mijn probleem verholpen heeft ik kan dat niet ruiken aan de andere kant snap ik dat deze mensen niet dienen om te communiceren met klanten ze hebben vast wat anders te doen maar ik zou denken dat de klantendienst wel kan zien dat het probleem opgelost is en zij communiceren wel met de klanten maar goed die medewerkers zijn momenteel vast al helemaal tureloere door de gekende problemen.
Eenmaal je dossier is opgelost komt deze niet terug bij de klantendienst. Als je belt kunnen ze dit wel opvragen ook als het is opgelost. Maar een terugkoppeling van de klantendienst zelf krijg je niet.
Nu heb ik wel een heel goed vertrouwen in de achterliggende dienst en ik ben er wel van overtuigd dat je een sms krijgt. Ik heb over laatst nog al eens een dossier laten aanmaken voor iemand en er is netjes een sms gekomen dat het opgelost is geweest.