24771
netweters
|
152574
antwoorden
|
20720
vragen
|
Sinds gisteren zijn op mijn laptop (Win 11) alle mappen verdwenen.
Ook de knoppen Nieuw, Adresboek, Agenda en Instellingen werken niet meer.
Op mijn iPhone en iPad is alles wel ok.
Wat is er aan de hand?
Heeft hier iemand een oplossing voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De eerder geposte suggesties: laptop herstarten of F5, Ctrl+F5 werken niet.
Vergeet het.
Om een onbekende reden is alles weer ok.
Gewoon Chrome afgesloten en weer opgestart en alle mappen zijn er terug.
Dat had ik gisteren trouwens ook al gedaan echter zonder resultaat toen.
Te vroeg victorie gekraaid.
Laptop afgesloten, 10 minuten later weer ingeschakeld en mappen zijn weer verdwenen.
Net MS Edge geprobeerd en alles ok daar.
Misschien moet ik Chrome een keer opnieuw installeren???
mail.telenet.be
Dus je gebruikt de webmail.
Maar probeer eens als je Chrome opnieuw installeert of het lukt. Ik merk geen problemen op met de webmail heb net eens gekeken.
Wat je ook eens kan doen is via de chrome browser naar de Telenet website gaan. vandaar uit kan je ook eens naar webmail gaan en zien of je het zelfde probleem ervaart.
Via de Telenet webside was ook geen oplossing.
Heb dan Chrome gereset en het lijkt er sterk op dat het probleem opgelost is.
Ik heb sinds 13/01/2024 net hetzelfde voor als plemmens met mijn webmail op mijn laptop: mappen verborgen, meeste knoppen werken niet.
Ik heb alle voorgestelde oplossingen geprobeerd (F5, Chrome uit/aan, webmail uit/aan, restart, enz...) maar de problemen blijven.
NB. Op mijn smartphone werkt alles normaal.
Wie heeft nog een andere oplossing? Bedankt.
Hallo, sinds deze morgen dezelfde problemen als Frank. Herstart, F5, ... alles geprobeerd maar blijft onveranderd. Dank voor de oplossing.
Zoals reeds vermeld: Browser, in mijn geval Chrome, resetten heeft het probleem opgelost.
Wat is dat: Chrome resetten? Betekent dat, dat ik al mijn favorieten en historiek kwijt ben? Ik heb hetzelfde probleem sinds een paar dagen en kan alleen nog de mappen en preview krijgen als in Chrome een INCOGNITO pagina gebruik. Moet ik natuurlijk wel weer mijn ID en paswoord ingeven en bewijzen dat ik geen robot ben middels chaptcha...