25.271
netweters
|
156.108
antwoorden
|
21.076
vragen
|
Sinds zaterdag heb ik problemen met webmail in Google Chrome.
Ik was gewoon bezig in mijn webmail, toen ik er ineens uitgegooid werd (zie foto).
Daarna kreeg ik steeds dezelfde melding bij proberen inloggen.
Het rare is, bij Firefox werkt het met dezelfde link wel.
Cookies verwijderd, hielp niet.
Is dit een algemeen probleem of kan iemand helpen wat ik nu best doe?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Na een week is het opgelost, ben benieuwd !
Eerlijk??? dit is al ruim 3 weken zo, ook het internet valt regelmatig uit, ze geven een compensatie om er iets tegenover te stellen en willen een technieker sturen om te kijken waar het probleem zit, als het probleem bij mij zit moet ik de technieker betalen, dat terwijl heel onze wijk ermee sukkelt pfffff. Zeg ik dat ze best na 17u komen, want ben in de zaak bezig heel de dag (en ik raak daar absoluut niet weg) laat staan dat ik niet weet wanneer ze exact komen, dus zitten wachten tot ze bellen dat ze eraan komen is ook geen optie,want ik moet dan ook nog eens 20 min heen en terug rijden, dan zeggen ze dat iker extra voor moet betalen als ze na 17u komen. Ik vind dit niet echt een service 😞 Heel jammer
Het is moeilijk om te bepalen hoeveel klanten getroffen zijn.
Ik heb hier 2 laptops met Win 11. Met de eerste kan ik op Telenet inloggen maar niet met de 2de. Beiden draaien de laatste versie van Google Chrome. Gelukkig werkt Edge dan wel.Hopelijk komt hun technieker binnenkort terug van Ibiza. 🙂
Ik begrijp de frustratie. Voor een bedrijf als Telenet zou dit allemaal niet mogen kunnen ... Ze vergeten (of juist niet) dat er mensen zijn die het internet en het bijhorende nodig hebben voor hun broodwinning ... We duimen dat het opgelost blijft ...
Ik heb hetzelfde probleem, maar omgekeerd. Ik gebruik Edge en daar krijg ik deze foutmelding, terwijl ik wel mijn webmail wel in google Chrome kan openen
hier hetzelfde , identieke probleem als Laurent.
Bij mij is het omgekeerd: Chrome werkt wel en Edge niet
Bij mij is het sinds gisteren opgelost, ik kan weer op webmail via Google Chrome, weet nu wel niet of het nu op firefox nog werkt 🙂 maar die gebruik ik maar miniem 🙂
Hallo. Ik heb dus het probleem dat mijn mail in Edge niet opent en in een andere webbrowser dan wel. Ik kan het wel oplossen door gewoon eens mijn laptop her op te starten.
Dan kan ik mijn mail weer openen.
Lap, het heeft 2 dagen gewerkt in Google Chrome en nu weer niks pffff
Ervaren leden deze foutmelding nog steeds als ze Telenet Webmail willen gebruiken?
Indien jullie dit nog ervaren, kijk dan zeker na of jullie browser-, systeem- en virussoftware nog up-to-date zijn.
Als alles up-to-date is en dit nog steeds issues geeft, kunnen jullie ons dan volgende gegevens bezorgen:
Welk besturingssysteem gebruiken jullie?
Welke webbrowser en welke versie?
Hebben jullie bepaalde securitysoftware draaien?
sinds een aantal dagen is dit probleem hier opgelost.
Yep bij mij ook opgelost nu 🙂
Sinds 27/06 kan ik op mijn desktop niet meer inloggen op mijn webmail (webmail.telenet.be) via de browser BRAVE (V1.80.115). Besturingssysteem Windows 11 versie 24H2 (x64). Ik krijg de foutmelding: ERR_HTTP2_INADEQUATE_TRANSPORT_SECURITY. Wanneer ik probeer om https://secure.telenet.be/ te bereiken, krijg ik dezelfde foutmelding.
Het werkt wel met Firefox. Ik heb Brave al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en ook de browsegeschiedenis, cookies en andere gegevens gewist. Ik heb de shields uitgezet. Niets lijkt te helpen. Volgens Brave ligt de fout bij mijn provider, Telenet dus.
Ik heb het probleem al eerder gemeld. Nu lees ik deze topic via de Netweters: https://www.netweters.be/t5/E-mail/Webmail-probleem-met-inloggen/td-p/206315/page/3
waar duidelijk blijkt uit de reactie van een moderator (“Dit is inderdaad een gekende storing waarbij onze diensten aan een oplossing werken.”) dat het probleem goed gekend is. Ondertussen bemerkte ik dat via de Bravebrowser “mijntelenet.be” ook niet meer bereikbaar is…
Als ik via de incognitomodus probeer in te loggen krijg ik deze melding:
“webmail.telenet.be ondersteunt geen beveiligde verbindingen met HTTPS
Je ziet deze waarschuwing omdat deze site geen HTTPS ondersteunt en je in de incognitomodus zit.”
Het probleem werd al verscheidene keren aan Telenet gemeld via het contactformulier.
Ik ben ten einde raad.
Telenet gaat je niet helpen met je Brave Browser. Ik begrijp dat je die gebruikt omwille van privacy, maar het marktaandeel is gewoon te klein voor Telenet om zich er iets van aan te trekken. Voor Chrome ligt dat anders.
Ik gebruik zelf Firefox en zo nu en dan kom je een site tegen die gewoon geen ondersteuning biedt en verwijst naar Chrome of Edge. Daar valt ook niet veel tegen te doen.
Maar waarom prutsen met webmail als je een eigen mailclient (bijv. Thunderbird) kan gebruiken? Je maakt je eigen back-ups (de Telenet cloud heeft het in het verleden al eens laten afweten met verlies van alle mails; gebeurt gelukkig niet veel, maar één keer is genoeg) en al je IMAP instelt, dan kan je synchroniseren met verschillende toestellen.