Beantwoorden
EricDR
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Webmail toont desktop weergave op mobiel

Goeiemorgen. Ik krijg sinds kort op mijn gsm bij het openen van mijn mail het zelfde scherm te zien als op mijn pc. Blijkbaar is dit een 'volledige' view, maar dat is niet handig werken, ik heb dit zelf niet aangepast dus ik wil mijn 'thin' versie terug. Hoe wijzig ik dit op mijn gsm? Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd maar het blijft de volledige versie. Alvast dank!

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Weergave mails think of volledig

0 Likes
8 reacties
patje6
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Webmail toont desktop weergave op mobiel

ik krijg mijn webmail op mijn smartphone in desktopversie te zien. hoe pas ik dat aan naar normaal ?

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: webmail

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5232
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webmail toont desktop weergave op mobiel

Ik zie twee mogelijkheden:

  1. in je browser staat de optie Desktopsite aanfevinkt. Zet dat uit. Indien je niet weet hoe, geef dan welke browser je gebruikt en mogelijk ook merk van je gsm 
  2. de weergave staat op Volledig in de plaats van het aangepaste formaat Thin. Ik weet hoe je het kan veranderen naar Volledig, maar van volledig naar ... zie ik het niet.

 

Je kan ook proberen met te surfen naar https://mail.telenet.be/m/

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5232
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webmail toont desktop weergave op mobiel

Zie https://www.netweters.be/t5/E-mail/Weergave-mails-think-of-volledig/td-p/179642

 

Mogelijk is dat een neveneffect van op hetzelfde kunnen voortwerken op een ander toestel.

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1319
De nieuwe Einstein! Krak Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf!

Webmail toont desktop weergave op mobiel

Ik denk dat er een update geweest is van webmail ofzo.

Als ik inlog krijg ik de mobiele versie. Sluit ik en ga ik dan opnieuw naar webmail (reeds ingelogd) dan krijg ik ook de desktop versie. (De link van @janne_man geeft wel consistent de mobiele versie)

 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5232
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webmail toont desktop weergave op mobiel

Er moet ergens een criterium zijn waarbij het misgaat. Op mijn android Galaxy A6 met android 10 werkt alles normaal met viet browsers: de native van Samsung, Chrome, Firefox en Brave.

Als de gebruikers bij wie het niet werkt ook zulke info geven, dan valt er misschien een patroon in te herkennen. Ook vermelden indien je de optie gekozen hebt om verder te kunnen werken op een ander apparaat.

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1319
De nieuwe Einstein! Krak Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf!

Webmail toont desktop weergave op mobiel

Hier een iPhone 12 Pro met iOS 17.1

Via Safari, het probleem zoals beschreven. (Desktopversie bij tweede bezoek)

Via Chrome zelfde geprobeerd, probeert ook de desktopversie te laden; maar komt in een redirectloop terecht.

Wat is de optie "verderwerken op een ander apparaat?"


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5232
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webmail toont desktop weergave op mobiel

Bekijk dit eens.

Ik weet dat die dingen bestaan, maar ik ben daar helemaal nog niet klaar voor om zulke zaken te gebruiken.

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2296
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Webmail toont desktop weergave op mobiel

probeer eens met een andere browser


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes