|
25.844
netweters
|
160.252
antwoorden
|
|
21.581
vragen
|
Hoi,
Ik probeer in mijn webmail een map te verwijderen maar ik krijg de foutmelding dat "een dergelijke map niet aanwezig is". Ondanks zie ik deze map wel degelijk staan in mijn webmail. Ik zie in Outlook (de app) ook deze map staan maar die zit in mijn prullenmand.
Outlook opnieuw instellen (zowel op pc als smartphone) lukt maar de map verschijnt opnieuw na synchronisatie. Op de map klikken in mijn webmail om die te verwijderen lukt niet.
Ik nam contact op met Telenet via de chat en men ging dit oplossen omdat het aan hun kant ligt. Ondanks dat ze dit gingen oplossen is het nog steeds niet opgelost.
Ik heb mijn webmail geraadpleegd via andere browsers, zelf op een MAC, maar hetzelfde probleem. Ligt dus aan Telenet maar die zijn niet geneigd om snel in te springen.
Heeft iemand andere ideeën?
Bedankt.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Zimbra foutmelding
Als je dit intern hebt doorgegeven en er is een case opgemaakt dien je ff te wachten. Die case ligt bij de achterliggende dienst die dit gaan oplossen.
Heb je een case nummer ..? Bel dan eens terug en vraag naar de status van dit probleem. Zelf heb ik ook niet direct een oplossing of een weet van dit probleem.
Bedankt voor de feedback Patrick. Ik heb helaas geen case nummer omdat dit via de chat van Telenet gebeurde.
Ik zal nog even afwachten en zo niet open ik opnieuw een ticket zodat ik wel een case nummer heb om naar te verwijzen.
Een tweede ticket zal er niet komen maar je kan wel achter dat case nummer vragen. Beetje gezien het probleem zal het achterliggend zijn en dat kan wel ff duren , afhankelijk wat exact de benodigde stappen zijn om het op te lossen.