24755
netweters
|
152390
antwoorden
|
20698
vragen
|
Mijn emails synchroniseren niet meer op mijn smartphone sinds gisteren.
Kan dit iets te maken hebben met een bericht van Samsung Cloud dat ik al een paar keer ontving mbt melding voor verwijdering van gegevens ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is in uw accounts op je toestel het automatisch synchroniseren nog actief? Kijk in accounts.
Zelf heb ik die berichten ook genegeerd en toch is er meestal geen probleem met synchroniseren.
Ja het dit gecheckt en is nog steeds actief.
Ik kan ook geen emails meer verzenden vanaf mijn telefoon.
Ja kan nog aan het internet.
Heb gisteren de printer draadloos geinstalleerd en de USB kabel eruit gehaald. ZOu het hiermee te maken kunnen hebben?
Sorry, ik ben niet zo'n computer deskundige 😞
Had eerst moeten beginnen met vragen op welk toestel het probleem zich voordeed.
Als je altijd gewerkt hebt via UTP moet je, wanneer je dit uittrekt, wel een verbinding maken via wifi.
Bij een win10 pc vind je de toegang rechts onder op je scherm. Kies daar je eigen, beveiligd, netwerk en meld je aan. Info vind je in mijn telenet, als je verbinding hebt met het internet. Of terug uw kabel eens insteken.
@Von schreef:Ja kan nog aan het internet.
Heb gisteren de printer draadloos geinstalleerd en de USB kabel eruit gehaald. ZOu het hiermee te maken kunnen hebben?
Sorry, ik ben niet zo'n computer deskundige 😞
Het draadloos verbinden van je printer heeft niets te maken met het ontvangen of versturen van mails op je smartphone
Heb je als eens een poging gedaan om je mail-account op je phone te verwijderen en opnieuw in te stellen? Als je met imap werkt verlies je geen mails
Heb dit net gedaan en het is gelukt !
Bedankt iedereen 🙂