Beantwoorden
Agla
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

gmail-app kan geen hotmail of telenet-mail verwerken

als ik thuis op mijn telenet-wifi aangelogd ben kan ik in Gmail geen mails van domein hotmail of telenet versturen/ontvangen. Gmail-domein werkt wel ok.

Als ik wifi uitzet en via 4G werk lukt het wel, als ik op ander WIFI-netwerk zit lukt het ook. 

Toestel heeft besturingssysteem Android, we hebben het voor met 3 toestellen, dus niet gebonden aan toestel. installeer ik andere mail-app lukt het wel.

standaard zaken zoals modem uittrekken, mail opnieuw instellen al allemaal gedaan

help!!

5 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

gmail-app kan geen hotmail of telenet-mail verwerken

schakel het toestel een volledig uit en terug in.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Agla
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

gmail-app kan geen hotmail of telenet-mail verwerken

dat is dus 1 van de eerste zaken die ik gedaan heb natuurlijk, niks helpt momenteel
het zit in de app Gmail of bij Telenet-wifi

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

gmail-app kan geen hotmail of telenet-mail verwerken

Gmail inruilen voor een andere app is sowieso een goed idee. Ik heb dat een tijd geleden gedaan en gebruik K-9 Mail. Dit wordt de toekomstige Thunderbird for Android. Er is één ding wat ik vooral interessant vindt en dat is dat je verschillende  identiteiten kan instellen. Dus als je een mailbox met 5 aliassen hebt, dan kan je die allemaal instellen als verzendadres.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

gmail-app kan geen hotmail of telenet-mail verwerken

@sb kon je in gmail ook doen, ik gebruik dat zo, heb verschillende domeinnamen en andere email adressen er instaan en kan voor elk account reageren met het email account wat is ingesteld.

super handig ook.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

gmail-app kan geen hotmail of telenet-mail verwerken

Ik denk niet dat we hetzelfde bedoelen. Met Gmail kan je verschillende accounts instellen, maar met K-9 kan je voor 1 account verschillende identiteiten (afzenders) instellen. Zo kan ik voor de account van mijn eigen domein talloze identiteiten instellen met elk een eigen naam (afzender), e-mailadres, signature. ...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.