Beantwoorden
amai
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Smile! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

instellen account op windows 10 mail

een tijdje terug kreeg ik een e-mail van telenet dat ze mijn uitgaande mail hadden geblokkeerd en dat ik mijn wachtwoord van mijn webmail moest veranderen om te vermijden dat teveel spam zou verzonden worden via mijn emailadres. Ik heb dat dus inderdaad veranderd, maar natuurlijk moest ik mijn paswoord ook wijzigen in mijn mailprogramma. Ik kan vanaf dan ook geen mail meer ontvangen of verzenden en ik krijg de melding:"dit account kan niet worden geopend mogelijk moet u het wachtwoord bijwerken of het account machtigen om te synchroniseren met dit apparaat." en ook nog de melding "mogelijk zijn uw gegevens verouderd". Ik heb naar telenet gebeld en kreeg als antwoord: ha uw webmail werkt, ja dan is dat niet ons probleem, wij kunnen u niet helpen.

0 Likes
18 reacties
amai
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Smile! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

instellen account op windows 10 mail

bovendien zijn de instellingen zoals telenet ze zelf voorschrijft, geen POP maar IMAP

0 Likes
amai
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Smile! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

instellen account op windows 10 mail

alles opgelost na zoveelste contact met klantendienst, fout lag dus wel degelijk bij TN.

Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

instellen account op windows 10 mail


@amai@  schreef:

alles opgelost na zoveelste contact met klantendienst, fout lag dus wel degelijk bij TN.


En kan je ons ook vertellen wat het probleem was? (als ze het hebben medegedeeld )

Als we nog eens een dergelijk probleem op het forum krijgen kunnen we dan gerichter antwoorden.

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
Stefcomp
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

instellen account op windows 10 mail


@Puch  schreef:

@amai@  schreef:

alles opgelost na zoveelste contact met klantendienst, fout lag dus wel degelijk bij TN.


En kan je ons ook vertellen wat het probleem was? (als ze het hebben medegedeeld )

Als we nog eens een dergelijk probleem op het forum krijgen kunnen we dan gerichter antwoorden.


Ja.... ik zou het ook graag weten want heb ondertussen ook al 10-tal nieuw account aangemaakt, maar steeds dezelfde fout