Beantwoorden
mercury2001
Freshman Meerweter
Berichten: 84
De vlam zit erin. Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

kan geen mails meer versturen via Telenet Webmail/Outl

Hallo, probleempje na crash Outlook: ik kan geen mails meer versturen/ontvangen via Webmail of via Outlook, dit na crash en herinstallatie van Office, iemand een oplossing? mvg, Alain

0 Likes
10 reacties
Ex-Netweter
 

kan geen mails meer versturen via Telenet Webmail/Outl

@mercury2001 

Er zijn de voorbije dagen/weken veel mensen met gelijkaardige problemen.

Zie de vorige vragen (en antwoorden).

0 Likes
mercury2001
Freshman Meerweter
Berichten: 84
De vlam zit erin. Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

kan geen mails meer versturen via Telenet Webmail/Outl

ja, maar ook NIET via Outlook; het Telenet mailadres van mijn echtgenote werkt perfect

0 Likes
mercury2001
Freshman Meerweter
Berichten: 84
De vlam zit erin. Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

kan geen mails meer versturen via Telenet Webmail/Outl

ja, en ik krijg ook GEEN foutmelding,

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

kan geen mails meer versturen via Telenet Webmail/Outl

@mercury2001 

Als je geen emails kan versturen nog ontvangen via de Webmail van Telenet zelf is er toch ergens achterliggend een probleem. Je zou natuurlijk kunnen kijken of het via een andere browser wel gaat maar ik vrees dat dit niet de oplossing is. Beste zou ik toch een case laten aanmaken en het laten bekijken door de backoffice en zien of hun ergens iets verkeerd zien. 

 

Gebruikt je vrouw met haar Telenet email adres wel nog outlook of enkel Webmail ? En voor dat outlook crashte zat haar email adres dan ook in dezelfde outlook verbonden en is die dan ook gecrasht ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
mercury2001
Freshman Meerweter
Berichten: 84
De vlam zit erin. Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

kan geen mails meer versturen via Telenet Webmail/Outl

Hallo Patrick, eerst en vooral bedankt. Een case heb ik al aangemaakt , ik heb het email adres van mijn echtgenote als contact opgegeven; Outlook gebruikt zij niet, enkel webmail T via FF browser, dat werkt perfect. Mijn Telenet webmail, ook via FF werkt dus niet meer, verzenden lukt maar blijkbaar komt de aan mezelf gerichte mail niet terecht. Ook mail aan iemand gericht anders lukt niet; Ik ontvang ook helemaal geen mail meer, nch via Webmail, noch via Outlook, ook geen foutmeldingen, mvg, Alain

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

kan geen mails meer versturen via Telenet Webmail/Outl

@mercury2001 

Heb je toevallig een sms gehad van Telenet zelf dat je niet meer kan versturen via Telenet webmail ? Kan zijn dat je mail box wordt geblokkeerd wegens spam. Maar dan zal Telenet je op de hoogte moeten hebben gesteld. 

 

Daarnaast kan ook zijn dat je niks kan ontvangen is dat mailbox vol zit maar dat zou je eens moeten nakijken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
mercury2001
Freshman Meerweter
Berichten: 84
De vlam zit erin. Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

kan geen mails meer versturen via Telenet Webmail/Outl

nee Patrick, niets ontvangen van Telenet, mailbox zit voor zo een 25% vol, ik vermoed  dat het probleem met Outlook kan te maken hebben, morgen doe ik een herstel van Outlook, ik hou je zeker op de hoogte! mvg, Alain

 

0 Likes
mercury2001
Freshman Meerweter
Berichten: 84
De vlam zit erin. Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

kan geen mails meer versturen via Telenet Webmail/Outl

Hallo Patrick, de case werd door Telenet weeral verkeerd begrepen... ik ben hardhorig, telefonisch zeer moeilijk verstaanbaar, heb dat heel duidelijk in de case naar Telenet vermeld. Toch hebben ze weer geprobeerd te bellen, hopeloos dus, vragen me nu om hen te bellen op een 011 nummer. Ik had gevraagd om hun oplossing via de mail aan mijn echtgenote te vermelden, jammer, vagen daar hun voeten aan, weet nu niet hoe het verder moet, toch bedankt voor je aandacht, mvg, Alain

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1749
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

kan geen mails meer versturen via Telenet Webmail/Outl

Dag Alain, probeer het anders eens via whatsapp-chat. Ik heb daar persoonlijk wel goede ervaringen mee.

0468 00 10 98

 

Hier schijnt toch echt de support van Telenet nodig te zijn. Als zelfs webmail niet werkt, moet er iets meer aan de hand zijn dan een probleem aan de client zijn (outlook-crash).


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
mercury2001
Freshman Meerweter
Berichten: 84
De vlam zit erin. Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

kan geen mails meer versturen via Telenet Webmail/Outl

Ik wacht hun antwoord af via de chat What's app..... bedankt voor de tip!

 

0 Likes