42418
netweters
|
18801
gesprekken
|
20298
vragen
|
Hallo, probleempje na crash Outlook: ik kan geen mails meer versturen/ontvangen via Webmail of via Outlook, dit na crash en herinstallatie van Office, iemand een oplossing? mvg, Alain
Er zijn de voorbije dagen/weken veel mensen met gelijkaardige problemen.
Zie de vorige vragen (en antwoorden).
ja, maar ook NIET via Outlook; het Telenet mailadres van mijn echtgenote werkt perfect
ja, en ik krijg ook GEEN foutmelding,
Als je geen emails kan versturen nog ontvangen via de Webmail van Telenet zelf is er toch ergens achterliggend een probleem. Je zou natuurlijk kunnen kijken of het via een andere browser wel gaat maar ik vrees dat dit niet de oplossing is. Beste zou ik toch een case laten aanmaken en het laten bekijken door de backoffice en zien of hun ergens iets verkeerd zien.
Gebruikt je vrouw met haar Telenet email adres wel nog outlook of enkel Webmail ? En voor dat outlook crashte zat haar email adres dan ook in dezelfde outlook verbonden en is die dan ook gecrasht ?
Hallo Patrick, eerst en vooral bedankt. Een case heb ik al aangemaakt , ik heb het email adres van mijn echtgenote als contact opgegeven; Outlook gebruikt zij niet, enkel webmail T via FF browser, dat werkt perfect. Mijn Telenet webmail, ook via FF werkt dus niet meer, verzenden lukt maar blijkbaar komt de aan mezelf gerichte mail niet terecht. Ook mail aan iemand gericht anders lukt niet; Ik ontvang ook helemaal geen mail meer, nch via Webmail, noch via Outlook, ook geen foutmeldingen, mvg, Alain
Heb je toevallig een sms gehad van Telenet zelf dat je niet meer kan versturen via Telenet webmail ? Kan zijn dat je mail box wordt geblokkeerd wegens spam. Maar dan zal Telenet je op de hoogte moeten hebben gesteld.
Daarnaast kan ook zijn dat je niks kan ontvangen is dat mailbox vol zit maar dat zou je eens moeten nakijken.
nee Patrick, niets ontvangen van Telenet, mailbox zit voor zo een 25% vol, ik vermoed dat het probleem met Outlook kan te maken hebben, morgen doe ik een herstel van Outlook, ik hou je zeker op de hoogte! mvg, Alain
Hallo Patrick, de case werd door Telenet weeral verkeerd begrepen... ik ben hardhorig, telefonisch zeer moeilijk verstaanbaar, heb dat heel duidelijk in de case naar Telenet vermeld. Toch hebben ze weer geprobeerd te bellen, hopeloos dus, vragen me nu om hen te bellen op een 011 nummer. Ik had gevraagd om hun oplossing via de mail aan mijn echtgenote te vermelden, jammer, vagen daar hun voeten aan, weet nu niet hoe het verder moet, toch bedankt voor je aandacht, mvg, Alain
Dag Alain, probeer het anders eens via whatsapp-chat. Ik heb daar persoonlijk wel goede ervaringen mee.
0468 00 10 98
Hier schijnt toch echt de support van Telenet nodig te zijn. Als zelfs webmail niet werkt, moet er iets meer aan de hand zijn dan een probleem aan de client zijn (outlook-crash).
Ik wacht hun antwoord af via de chat What's app..... bedankt voor de tip!