stopzetten mail doorverwijzing
beste,
Allereest mijn verontschuldigingen indien dit onderwerp al over en over is gediscussieerd in dit forum. Ik probeer de boom in het bos te zien zonder te lang te moeten zoeken en puzzelen.
ik had een wake-up call in mijn agenda geplaats om iets te doen naar aanleiding van de aankondiging van telenet om doorverwijzing van mails met eigen DNS stop te zetten. Omdat ik een erg lange en moeilijke te spellen naam heb gebruik ik sedert pakweg 20 jaar een korte eigen mail (persoonlijke DNS) die ik gewoon host voor 3 euro per maand bij telenet en bijgevolg combineer als email alias in mijn telenet mailbox. Met veel ongenoegen heb ik begrepen dat deze service nu wordt stopgezet en alhoewel ik had gehoopt dat telenet op deze eenzijdige beslissing zou terugkomen heb ik deze week begrepen dat dit helaas niet het geval is. Dus ik moet een oplossing uitwerken voor 1-september om mij te verzekeren dat mijn honderden contacten overal ter wereld niet mijn verschrikkelijke lange email moeten gebruiken. Kan er mij iemand een kookboek of flowchart geven hoe ik om een gemakkelijke manier dit euvel kan oplossen ? Ik heb dezelfde vraag aan de service desk van telenet zelf gevraagd maar helaas geraak ik niet verder dan het negatieve deel ttz dat de service wordt stopgezet, basta. Voor de volledigheid, ik gebruik outlook op mijn laptop als email beheer programme en wens dit zo te houden omdat ik daar een overzicht heb van 2 andere werk gerelateerde addressen.
Bij voorbaat dank voor jullie advies
Alvast bedankt