38720
netweters
|
14465
gesprekken
|
14663
vragen
|
Ik ben een serie aan het bekijken op TV in Streamz en de aflevering loopt vast na 3 minuten.
Ook op mijn laptop geeft hij aan dat de aflevering bekeken is, en gaat automatisch naar de volgende aflevering.Graag een oplossing.Serie is : A Deadly Union
Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Streamz serie
Opgelost! Ga naar oplossing.
Best even navragen aan Telenet zelf.
Aflevering 1 en 2 zonder probleem.Aflevering 3 stopt na circa 3 minuten.
Werk met chrome browser
Ik heb via yeloplay in Edge browser aflevering 3 getracht om te starten,maar lukt ook niet.Er wordt onder het beeld een volledige gele lijn getoond, dus volgens "het systeem" heb ik aflevering 3 gezien.Heb Telenet gecontacteerd deze ochtend via Facebook Messenger maar geven geen antwoord.Heb de kabel van de voeding van mijn digicorder eens uitgetrokken en daarna terug opgestart,maar blijft hetzelfde.☹️
@WalterK heb voor jou gekeken en er is een probleem mee. Kijk goed wat je ziet als ik je de foto laat zien :
De geel omkaderde aflevering is dus aflevering drie en eronder staat dat de aflevering maar 2 minuten duurt. Als je de rest ziet dan zal je zien die duren allemaal 45 minuten. Maar dat is dus verkeerd in de tv theek van Telenet zelf want op Streamz zelf staat de gehele uitzending. Beste is dat je deze fout door geeft via de klantendienst of via Facebook messenger of Whatsapp.
Origineel ben ik beginnen kijken op mijn TV via Streamz series. Daar heeft het probleem zich eerst voorgedaan. Dan ben ik gaan kijken of ik via Yeloplay op mijn laptop kon kijken. Maar daar ook het probleem.En op mijn smartphone ook. Vanavond gaat mijn zoon het eens uittesten op zijn TV via Streamz series. Zal dan horen of hij aflevering 3 kan zien.
@WalterK eigenlijk heb ik het al getest voor je via Streamz series. Daar heb ik dat probleem niet daar kan ik door kijken , heb dat speciaal eens getest voor je. En hier het screen shot waarin ook de tijden staan hoelang de aflevering duurt :
Zoals je merkt die tijden staan allemaal correct. Dat geeft geen garantie dat het ook daadwerkelijk moet werken natuurlijk laat ik daar duidelijk in zijn. Maar uit mijn testen loopt het door ik heb tot bijna vier minuten laten lopen.
Dat is goed nieuws. Dan kan ik deze aflevering 3 waarschijnlijk bij mijn zoon gaan bekijken.
Ik vermoed dat ik met de andere afleveringen geen probleem zal hebben. Van Telenet verwacht ik weinig wat betreft een oplossing.
@WalterK als er geen meldingen van komen kan Telenet het niet oplossen moesten er meldingen komen dan zal er uiteraard naar gekeken worden. Het zal een aanpassing zijn van de aflevering en dat zal zijn deze eruit halen en de goede er terug inzetten.
Ik heb ze gecontacteerd via Facebook Messenger, maar tot hiertoe geen antwoord.