Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Big brother 24/24 start binnenkort

Er is op het telenet netwerk een Big Brother kanaal gestart met 24/24 uur dat je kan mee kijken live naar wat er binnen gebeurt.
naar aanleiding van de start van Big Brother op 5 januari 2021 bij Vier.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
14 reacties
KoenWillen
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Alles op zijn plek! Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

Big brother 24/24 start binnenkort

Ik weet wel dat ze in Nederland live 24 uur gaan uitzenden via Videoland.

 

In Vlaanderen denk ik aan de volgende mogelijkheden:

- Ofwel via Streamz, en dan zal er ook wel een mogelijkheid zijn om via Telenet TV te kijken

- SBS Belgium gaat zijn kanalen het voorvoegsel 'Play' geven in 2021. Dus VIER gaat Play VIER worden. Ik verwacht dat dat begin 2021 gaat gebeuren. 

-- Er zou een app worden gelanceerd voor online content van de SBS Belgium te bekijken met 'Play' in de naam. Een live stream via deze app (& website) lijkt me een mogelijkheid dan. 

-- Andere mogelijkheid is 24/24 big brother via de nieuwe zender 'Play zeven' of een ander tijdelijk opgezet kanaal 

 

Als die veranderingen van play begin volgend jaar ingaan verwacht ik dat we volgende week meer nieuws. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Big brother 24/24 start binnenkort

@KoenWillen er zit al een kanaal op de kabel daarvoor, dus je kan kijken via je ontvanger binnenkort vanaf 5 januari.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
KoenWillen
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Alles op zijn plek! Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

Big brother 24/24 start binnenkort

@Master-Magic 

 

Waar valt deze dan te vinden? 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Big brother 24/24 start binnenkort

@KoenWillen op de 394Mhz zit die gecodeerd met naam Big Brother 24/7 met epg info, vanaf 5 januari: Big Brother.

zal nog niet in de zenderlijsten zitten, zal voor maandag of dinsdag zijn.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Big brother 24/24 start binnenkort

Ik vraag mij eigenlijk af hoe het komt dat velen kijken naar Big Brother. Ik ben geen voyeur en heb er nog nooit naar gekeken. Het interesseert mij niet wat anderen binnenkamers uitvreten ..

 

De moderne brood en spelen? Terug naar de tijd van de Romeinen?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Big brother 24/24 start binnenkort

@StefaanH waar ik benieuwd naar ben of dat het programma even veel succes zal hebben als vroeger, we zijn nu al paar jaar verder en zijn al meer gewoon dan zo een programma.

toen dat pas kwam was dit nog nergens vertoond, was nieuw en iedereen was benieuwd wat het was, nu zoveel jaren later kijkt men online al naar ergere dingen dan zo big brother dingen.

voor de jeugd zal het niks zijn vrees ik, de oudere gaan er wel eens naar kijken die het zoveel jaren geleden hebben gezien.

zeker nu ook in de corona periode is dat programma toch specialer omdat ze de regels moeten naleven, maar hoe doe je dat op zo kleine oppervlakte met zoveel mensen samen hé.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Big brother 24/24 start binnenkort

@StefaanH 

Big Brother heeft geen voyeurs, enkel kijkers. De deelnemers weten dat (bijna) overal camera's hangen, dat zelfs met het licht uit, de infrarood camera's van dienst zijn en de nachtelijke activiteiten verdeeld worden.

Het is niet brood en spelen, maar bloot en spelen. Bloot blijft werken, zolang er een taboe op is. 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Big brother 24/24 start binnenkort

in duitsland doen ze nog big brother en engeland ook nog altijd

nederland had Utopia van 2013 tot  eind 2019 geen onderbreking alle dagen   op tv geweest zelf kerstmis en nieuwjaar werd er gevierd als je wou vertrekken je mag  gaan niemand hielt je tegen was wel verrassende te zien op tv ,maar nederland stopte opeens en nederland had niets meer alleen  love island dat ze met belgie deden ook een groot succes daarmee dat ze starten met big brother samen met 2 landen worden de kosten gedeeld dat zal meer en meer gebeuren om de programma op tv te krijgen

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Big brother 24/24 start binnenkort

@luc55ze doen dit al jaren, zelf vtm met de rtl groep in Nederland, 

de landen liggen zo dicht aan elkaar en hebben dezelfde taal dat ze gewoon samenwerken.

is al jaren aan de gang, zelf nog toen vtm2 nog kanaal2 was en met een groepje mensen naar de koude noorden gingen om tegen Nederlanders te spelen om daar met een België tegen Nederland spel de overwinning te behalen, 

toen is er daar iets gestart dan met bekende Belgen en Nederlanders en is er iemand daar gestorven door een ongeluk en is dat programma gestopt en nooit uitgezonden geweest.

toen hebben ze enkele jaren niets meer samen gedaan.

 

utopia is gestopt door de zender omdat er veel negatieve commentaar op was en de kijkcijfers naar omlaag gingen en de reclame inkomsten ook begonnen wegvallen.

 

duitsland en Engeland zijn groter en daar blijven zo cult spellen als big Brother groot door de inkomsten en soms bekende dat mee doen.

al zijn er ook al jaren geweest dat het minder was en er nog amper kijkers waren.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Big brother 24/24 start binnenkort

vanaf 5/01/21 op kanaal 247

BIG BROTHER
LIVESTREAM 24/7

Big Brother is watching you. En jij kijkt vanaf 5 januari 2021 gezellig mee.
24/7 via de livestream op kanaal 247 (Vlaanderen) of op kanaal 472 (Brussel / Wallonië).
En wees gerust: er is altijd iéts te zien.

 

Opgelet: Heb je een recente Telenet TV-box*?
Dan kan je naar het Big Brother kanaal kijken vanaf 7 januari.

 

Meer info: https://www2.telenet.be/nl/producten/tv-en-entertainment/telenet-kerst/

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Big brother 24/24 start binnenkort

stond er al een week op de kabel en tot gisteren stond die open heb er een screen foto van gemaakt 😛

20201219_230646.jpg

 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Big brother 24/24 start binnenkort


@Master-Magic  schreef:

stond er al een week op de kabel en tot gisteren stond die open heb er een screen foto van gemaakt 😛

20201219_230646.jpg

 


Wel raar dat de zender al 2-tal weken op de kabel staat en het dan toch 2 dagen langer duurt om het kanaal open te zetten op de TV Box (7 januari) dan via de Digicorder (5 januari)

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Big brother 24/24 start binnenkort

@Hofkens een ander systeem van zender toevoegen, een andere groep dat er aan werkt denk ik om de zenders aan te passen.

gebeurt altijd, eerst de zender op de digicorder/box en dan dag later of 2 dagen later op de telenet tv box.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Big brother 24/24 start binnenkort


@Master-Magic  schreef:

@Hofkens een ander systeem van zender toevoegen, een andere groep dat er aan werkt denk ik om de zenders aan te passen.

gebeurt altijd, eerst de zender op de digicorder/box en dan dag later of 2 dagen later op de telenet tv box.


Kan idd, maar wel raar dat het blijkbaar niet mogelijk is om een soort van planning toe te voegen dat de zender die ondertussen toch al een tijdje op de kabel staat gewoon op dezelfde dag in de zenderlijst te kunnen droppen bij zowel Digicorder als de TV Box. Niet dat ik zit te wachten op Big Brother maar het is gewoon raar dat het blijkbaar onmogelijk is om ze dezelfde dag in de zenderlijsten te zetten. Bij last minute toevoegingen kan ik het zeker begrijpen.