Beantwoorden
Mikedennis
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
En we zijn vertrokken! Hi there!

Aanbod Eclips TV en Be Premium

hi,

 

Ik heb iets vreemd opgemerkt in verband met een paar zenders :

 

1) Eclips TV  is een Vlaams initiatief, maar bij Telenet wordt dat slechts gedeeltijk uitgezonden op de zender "STORIES"

-- slechts tot 20u 's avonds, terwijl het bij de concurrentie 24/24 loopt.  Het kan geen probleem ivm "uitzendrechten" zijn, want het is Belgisch, zelfs Vlaams.  Het kan ook niet zijn dat er en gebrek aan plaats is om de zender op een apart kanaal uit te zenden, als men weet dat over de recente jaren al zovele (interessante) zenders zijn weggevallen bij Telenet.

 

2) Ik heb ook een (duur) abonnement op het Franstalige pakket "Be Premium", dat geeft mij oa de kanalen Be1, Be Ciné en Be Séries.  Bij de concurrentie zitten in datzelfde pakket ook nog  de zenders Ciné+ Premier, Ciné+ Frisson en Ciné+ Classic, en mogelijks ook Be TV à la Demande.

 

Nu heb ik gezien dat de (nieuwe) app "Be TV Go" kan geactiveerd worden via Telenet. Maar ik weet niet of dan die extra zenders te krijgen zijn, of dat slechts Be1, Be Ciné en Be Séries, te bekijken zijn.

 

Indien niet, dan  zou het misschien beter zijn dat ik bij Telenet het pakket Be Premium cancel, en een apart abonnement neem op Be TV Go. (kan dan wel niet opnemen maar heb er dan toch enkele Franstalige films en tv zenders bij, alsook een "extra (Frantalige) tv-theek" via de "Be TV à la demande" mogelijkheid.

Om al niet te spreken van het prijsaanbod : 42 euro voor de 3 Be Premium kanalen bij Telenet, tegenover

Be TV Go (6 film & tv kanalen +tv-theek) voor 24,99 euro !!

 

Groetjes,

 

Mike Dennis.

 

 

0 Likes
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Aanbod Eclips TV en Be Premium

daar er zenders verdwijnen en de plaats word gebruikt om de zenders dat nog niet in HD zijn om te zetten naar HD word zo de ruimte op de Muxen gebruikt zodat de ruimte in gebruik is.

binnen enkele weken verdwijnen er weer zenders (Disney XD) maar word een SD zender omgezet naar HD waar dus ruimte voor moet zijn.

 

die 3 filmkanalen die extra zijn bij BE Premium zijn voorlopig enkel in Brussel te bekijken via de telenet kabel.

Denk dat je telenet zelf eens moet contacteren of dat @Suzy hiervoor eens kan navragen of de rest van de klanten deze ook krijgen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Aanbod Eclips TV en Be Premium

@Master-Magic, merci om me te mentionen. Man Knipoog

Toen ik deze ochtend @Mikedennis zijn vraag zag, heb ik de vraag intern eens gesteld. Keep you posted! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Aanbod Eclips TV en Be Premium

@Mikedennis @Master-Magic ik heb feedback voor je over zowel Eclips TV als Be TV Premium.

 

1) Eclips TV wordt inderdaad uitgezonden van 8u00 - 20u00. Dit is bepaald in een overeenkomst met Stories TV. Het als een apart kanaal aanbieden, staat momenteel niet op de planning.

 

2) Als Be TV Premium klant bij Telenet heb je ook toegang tot de Be TV Go applicatie. Inclusief alle kanalen en video on demand. De aanmeldingsprocedure kan je hier terugvinden. Dus dat is goed nieuws! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Aanbod Eclips TV en Be Premium

even een positief bericht melden voor de BE tv kijkers, vanaf nu kan je ook de 3 Cine+ film zenders bekijken op je decoder van je BE tv abonnement zonder app, dus rechtstreeks op de digicorder 

deze 3 zenders krijg je er zomaar bij 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes