Beantwoorden
Robi
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Aanbod Premier League

Toch zonde dat er 3 lege zenders zijn waarop reclame wordt gemaakt voor play sports wanneer er Premier League wedstrijden niet sorden uitgezonden. Is er iemand die liever reclame kijkt dan Brentford - Leeds?

6 reacties
Hofkens
Professional Bijna Allesweter
Champagne, lezer van het jaar! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Aanbod Premier League

Van de Premier League worden gemiddeld een 8-tal wedstrijden en regelmatig zelfs 9 van de 10 wedstrijden uitgezonden door Play Sports. Wat moeten liefhebbers van de Duitse en Nederlandse competitie dan niet zeggen die gemiddeld maar 4 en 3 wedstrijden per speeldag te zien krijgen?

Daarnaast gaat het ook effectief nog over het inzetten van commentatoren, contractuele bepalingen tussen de competities en Play Sports zelf, ... Het is dus niet vanzelfsprekend om elke match live uit te zenden (in tegenstelling tot DAZN dat Engelstalig commentaar gebruikt bij vele matchen).

Vorige week was er de slotrit van de Ronde van Duitsland. Ze gebruikten hiervoor dezelfde commentatoren als Proximus en de wedstrijd werd gewoon niet uitgezonden terwijl Play Sports 7 vrij was. Dat vind ik persoonlijk veel erger... Want ze hadden alle andere dagen al de rechten, het heeft ook even in het programmaschema van Play Sports 7 gestaan en uiteindelijk was er die dag op Play Sports 7 enkel die reclameloop.

waterrat1978
Freshman Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Aanbod Premier League

waarom mag DAZN vaak engelsstalig kommentaar geven,
terwijl play sports zoveel mogelijk vlaams kommentaar moet geven?

volgens ik eerder las hier op netweters,
is een gebrek aan vlaamse kommentatoren ook een reden,
dat play sports nog maar weinig tennis kan uitzenden.
(volgens mij zei luc dit van het tennis,als ik juist ben).

Robi
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Aanbod Premier League

Geef mij ook maar de Engelstalige commentaar. Nog veel liever zelfs. Ik heb een F1 tv abonnement waar ik maandelijks voor betaal zodat ik de Vlaamse commentaar niet aan hoef te horen

Hofkens
Professional Bijna Allesweter
Champagne, lezer van het jaar! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Aanbod Premier League

@waterrat1978  schreef:

waarom mag DAZN vaak engelsstalig kommentaar geven,
terwijl play sports zoveel mogelijk vlaams kommentaar moet geven?

volgens ik eerder las hier op netweters,
is een gebrek aan vlaamse kommentatoren ook een reden,
dat play sports nog maar weinig tennis kan uitzenden.
(volgens mij zei luc dit van het tennis,als ik juist ben).

DAZN is een internationaal platform, waardoor zij vaak alles al minstens in het Engels aanbieden (zoals HBO Max dat ook doet). Telenet daarentegen is enkel actief in België en moet dus al hopen dat de aanbieder van de rechten zelf een internationale feed voorziet met Engelstalig commentaar (zoals de wedstrijden van de Europa League en Conference League die ze zelf niet op tv uitzenden) om deze extra aan te bieden via hun website.

Of het gebrek aan commentatoren effectief de reden is om deze matchen niet uit te zenden (zowel voetbal als tennis), dat is een vraag waar enkel mensen van Telenet zelf het antwoord op kunnen geven. De rest zijn insinuaties van personen die geen enkele inkijk hebben op de rechtencontracten en de keuzes die Play Sports maakt voor wat ze uitzenden en wat niet.

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Aanbod Premier League

Ronde van Duitsland (lidl deutschland tour ) wordt altijd op de Ard en Zdf uitgezonden 

Kan daarmee zijn dat ze geen zin hebben om dit dubbel te doen en je moet ook commentatoren hebben dat kost allemaal veel geld 

En op Hbo kon je ook zien 

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Aanbod Premier League

Altijd een jaar abo gehad en gedeeld met 2 goede vrienden en fan

Maar de laatste jaren is er toch veel bijgekomen en beginnen we te twijfelen om nog te verlengen 

Zeker Nederland circuit zou stoppen en alles draait om meer en meer geld 

En Belgie Spa-Francorchamps zou met een rotatiesysteem systeem werken