Beantwoorden
GeertMertens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Activatie van Netflix & Streamz+ combo loopt vast

Ik heb al sinds midden november 2023 Netflix Standaard via Combo Netflix & Streamz+ in mijn OneUp toegevoegd. Dus al 2 maand (!).

Steeds krijg ik bij het activeren van je streamingsdiensten "oeps, er is iets mis. Probeer later opnieuw".

Meerdere keren gebeld, telkens kreeg ik te horen dat ze op de hoogte waren van het probleem en er me iemand van "backoffice" ging opbellen ...

Nooit telefoon gehad in die 2 maand, ik weet niet wat er aan de hand is, maar ben ik de enige met dit probleem ? Mijn geduld begint zachtjes aan te verminderen ...

GeertMertens_0-1705704004401.png

 

Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Registratie Netflix oeps er ging iets mis

 

7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Activatie van Netflix & Streamz+ combo loopt vast

@GeertMertens 

Als het gaat om de activering dan klopt dat wel daar zijn problemen mee door het nieuwe IT systeem. Vrienden van mij hadden dit probleem ook en drie maanden later was het opgelost. Daar zijn meerdere 'klachten' over en die worden behandeld maar dat zal niet zo snel verlopen. 

Maar als je Netflix wil kijken of Streamz kan je altijd via de app gaan ? Of kun je helemaal niks bekijken op dit moment ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
GeertMertens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Activatie van Netflix & Streamz+ combo loopt vast

Bedankt voor je antwoord.

Ik had al Streamz+, en via een actie (november vorig jaar dus) heb ik dan de combo Streamz+/Netflix besteld.

Streamz+ blijft perfect werken, zowel op de digicorder als via de app geen problemen.

Netflix kan ik gewoon niet activeren, ik heb dus nog geen login. Hierdoor kan ik dus nergens aanloggen bij Netflix.

Ik heb ook al gehoord van de technische problemen met het nieuwe platform, en heb hiervoor zeker begrip en ben bereid het nodige geduld te hebben.

Ik had gewoon graag wat meer info gehad over de gang van zaken voor de activatie van Netflix (zijn ze ermee bezig, wanneer denkt men een oplossing te hebben, ...)

Activatie van Netflix & Streamz+ combo loopt vast

Je kan vandaag nog een abonnement bestellen via https://www.netflix.com/be/

Onterecht aangerekende abonnementskosten via Telenet hoef je niet te betalen en moet je betwisten: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-touch/nl/web-forms/complaints.html

Je hebt ook recht om je abonnement via Telenet onmiddellijk te annuleren aangezien het niet functioneert.

Ofwel heb je eindeloos geduld, begrip en financiële middelen? Ook goed, maar Telenet heeft vandaag geen oplossing voor je probleem. Misgelopen dossiers worden manueel behandeld en je bent zeker niet alleen. Over de timing van een eventuele oplossing kan Telenet jou niets zinnigs vertellen.

Edje2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Verander-je-wachtwoord-dag Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten?

Activatie van Netflix & Streamz+ combo loopt vast

Ik heb 5 maanden moeten Wachten voor het in orde was  probleem met playmore&netflix (4aug/18jan) it probleem in December contact met ombudsman telecom en dan was het op een maand  op gelost nog even geduld komt wel in orde (wel alle maanden het prijs verschil terug gestort gekregen)

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Activatie van Netflix & Streamz+ combo loopt vast

Mooie dat je het meld er komt altijd een oplossing en wordt altijd mooie vergoed dit wordt spijtig niet genoeg vermeld

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Activatie van Netflix & Streamz+ combo loopt vast

@GeertMertens 

Die fout melding krijg ik ook maar denk dat er nog problemen zijn met de nieuwe layout van My Telenet. 

Ik heb dit ook doorgegeven in het lopende topic hierover. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Activatie van Netflix & Streamz+ combo loopt vast

@GeertMertens Telenet is op de hoogte over dit probleem, maar @patrick37 het heeft wel niets te maken met de nieuwe MyTelenet omgeving.

De activatieproblemen van Netflix of Disney+ slepen helaas al wat langer aan, maar in hele specifieke situaties. We hebben woensdag een update gekregen hierover. Weldra komt er een oplossing voor. De kans is wel groot dat klanten die dit probleem nu ervaren hun pakketten opnieuw zullen moeten bestellen, maar klanten in dit scenario zullen hierover ook een communicatie ontvangen van zodra ze die stap moeten nemen. Dus vermoed jij ook, @GeertMertens

In verband met de creditering voor de periode dat je geen gebruik kon maken van je Netflix of Disney+, neem je best even contact op met de klantendienst. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.