24748
netweters
|
152284
antwoorden
|
20688
vragen
|
Sinds 01/03 hebben wij een nieuw Combo Abonnement genomen Netflix & Streams premium
Als ik via MyTelenet Netflix wil activeren krijg ik een foutmelding al verschillende keren gebeld met telenet maar tot hiertoe geen oplossing , is dit bij meerdere personen hetzelfde probleem ?
Wat vervelend dat het je maar niet lukt om Netflix te activeren. 🙁 Spijtig om te lezen dat er nog geen oplossing uit de bus is gekomen! Het lijkt me dat dit toch gaat om een individueel issue dat via de klantendienst op moet gelost worden. Wat werd er juist al gedaan voor jou en wat heb je zelf al geprobeerd? Weet je of er voor jou al een dossier werd opgemaakt dat werd doorgegeven aan de achterliggende diensten? Dat zou wel nodig kunnen zijn in deze situatie. We raden je aan om toch nog eens contact met onze klantendienst op te nemen om hier dieper op in te gaan. Dat kan telefonisch via het nummer 015 66 66 66, maar ook via WhatsApp: https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp! Hopelijk kan er snel een oplossing gevonden worden. 🤞
Alle mogelijke meldings kanalen zijn aangesproken en helaas tot op heden werkt dit nog niet , en nog niemand heeft mij een deftige uitleg kunnen geven wat zelf het probleem is
@Drago in dit topic van 2020 zelfde probleem met oud play en play more klanten.
https://www.netweters.be/t5/Entertainment/Verschil-tussen-Play-More-en-Streamz/td-p/105774/page/3
de reden is nooit vermeld geweest, was opeens opgelost na paar dagen door te blijven bellen en hopen de juiste persoon aan de lijn te hebben.