Beantwoorden
Drago
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Activeren Netflix lukt niet via MyTelenet

Sinds 01/03 hebben wij een nieuw Combo Abonnement genomen Netflix & Streams premium

Als ik via MyTelenet Netflix wil activeren krijg ik een foutmelding al verschillende keren gebeld met telenet maar tot hiertoe geen oplossing , is dit bij meerdere personen hetzelfde probleem ?

Drago_0-1741797446259.png

Drago_1-1741797531370.png

Drago_2-1741797556721.png

 

1 reactie
DeMMi
Expert Moderator
Berichten: 70
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? Topicwurm!

Activeren Netflix lukt niet via MyTelenet

Wat vervelend dat het je maar niet lukt om Netflix te activeren. 🙁 Spijtig om te lezen dat er nog geen oplossing uit de bus is gekomen! Het lijkt me dat dit toch gaat om een individueel issue dat via de klantendienst op moet gelost worden. Wat werd er juist al gedaan voor jou en wat heb je zelf al geprobeerd? Weet je of er voor jou al een dossier werd opgemaakt dat werd doorgegeven aan de achterliggende diensten? Dat zou wel nodig kunnen zijn in deze situatie. We raden je aan om toch nog eens contact met onze klantendienst op te nemen om hier dieper op in te gaan. Dat kan telefonisch via het nummer 015 66 66 66, maar ook via WhatsApp: https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp! Hopelijk kan er snel een oplossing gevonden worden. 🤞 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDeMMi | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.