24819
netweters
|
152950
antwoorden
|
20756
vragen
|
Vanaf 15 Mei wordt in Nederland het kanaal van BBC First veranderd van naam naar BBC NL, in Amsterdam waar het hoofdbureau zit voor de Benelux voor dat kanaal kiezen enkele personen de series dat op dat kanaal gaan komen met Nederlandse ondertiteling.
in het noorden is BBC First genaamd naar BBC Nordic, of er in belgie ook een naamsverandering komt is nog niet geweten, als dit gebeurt kan dit BBC BE genaamd worden denk ik zo dan.
@Master-Magic schreef:of er in belgie ook een naamsverandering komt is nog niet geweten, als dit gebeurt kan dit BBC BE genaamd worden denk ik zo dan.
BBC Studios lanceert BBC NL | BBC Benelux weet het antwoord:
In Belgie blijft de benaming BBC First, hierop zijn series te zien geselecteerd voor de Vlaamse markt.
Ik zag vandaag de post online dat de naam nu veranderd is.
Als je dan naar hun website gaat naar 'waar te bekijken' krijg je in NL allerhande tv kanalen en als je dan België kiest komt er 'Sorry the channel is not available in your location.'
Is dit gewoon louter toeval of gaan ze er hier mee stoppen?
Ik hoop van niet want toch 70% van de (oudere) bevolking heeft meestal nog kabel voor dit kanaal. 😅
@RonC nee ze stoppen niet met hun kanaal, dat blijft bestaan, de site zal nog aangepast moeten worden vrees ik, vandaag start het BBC NL in Nederland, maar veel veranderd er niet buiten ander logo en andere naam in Nederland, belgie behoud BBC First.