Beantwoorden
charlie
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Opgeruimd staat netjes! It's your ninth party! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin.

CAZ 2 wordt vanaf 1 maart VTM GOLD

Vanaf maandag 1 maart 2021 stemt de kijker niet langer af op CAZ 2, maar op VTM GOLD. De zender krijgt een nieuwe naam en een nieuwe look en brengt voortaan elke dag de 'golden oldies' uit de rijke VTM-geschiedenis op het scherm.

Tags (4)
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

CAZ 2 wordt vanaf 1 maart VTM GOLD

CAZ 2 zal er voortaan een beetje anders uitzien. Vanaf maandag 1 maart 2021 krijgt de zender niet alleen een nieuwe naam, maar ook een nieuwe look. CAZ 2 verandert namelijk in VTM GOLD, een zender waar je terecht kan voor alle ‘golden oldies’ uit de rijke VTM-geschiedenis, die ook vandaag nog erg populair zijn.
Het gaat bijvoorbeeld om fictiereeksen zoals ‘Ons Geluk’ en ‘Diamant’, maar op VTM GOLD zullen ook sitcoms zoals ‘Bompa’ en ‘Nonkel Jef’ te zien zijn. Daarnaast is er ook plaats voor enkele legendarische entertainmentprogramma’s zoals ‘Het Mooiste Moment’, ‘De Planckaerts’ of ‘Wie Ben Ik’?.

“Vanaf 1 maart vervangt VTM GOLD het huidige CAZ 2. Die zender bereikt nu al een vast publiek met Vlaamse klassiekers en lokale VTM-reeksen zoals ‘Nonkel Jef’, ‘Zomerrust’ en ‘Slisse & Cesar’. Ook bij VTM GO merken we een grote populariteit voor onze memorabele programma’s. In 2020 waren die trouwens goed voor meer dan 10 miljoen views. We merken dat de honger naar nostalgisch entertainment groot blijft, en daarom bundelen we op VTM GOLD voortaan de beste programma’s uit de rijke VTM-geschiedenis”, aldus Dirk Lodewyckx, algemeen directeur TV, Streaming en Radio.
VTM GOLD start op maandag 1 maart en brengt elke dag fictie- en entertainmentprogramma’s die in het collectief geheugen gegrift staan. De tv-avond start om 16.30 met vaste dagelijkse afspraken Nonkel Jef, Bompa, Wat Nu Weer?, SOS Piet en Sturm der Liebe. Om 20.40 is er op maandag Het Mooiste Moment, op dinsdag en donderdag De Planckaerts, op woensdag Wie Ben Ik? en op vrijdag de fictiereeks Diamant. Aansluitend volgt elke weekdag om 21.40 een nieuwe aflevering van Ons Geluk. In het weekend brengt VTM GOLD nostalgie ten top met de Super 50, Binnen Zonder Bellen, met Koen Wauters, en de fictiereeks Dennis, met Axel Daeseleire in de hoofdrol.

bron : HLN


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

CAZ 2 wordt vanaf 1 maart VTM GOLD

Bedankt om te delen met ons, @charlie & @Master-Magic ! 😁


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

CAZ 2 wordt vanaf 1 maart VTM GOLD

het huidige CAZ 2. Die zender bereikt nu al een vast publiek met Vlaamse klassiekers en lokale VTM-reeksen zoals ‘Nonkel Jef’, ‘Zomerrust’ en ‘Slisse & Cesar’.

Nu kijk ik toch regelmatig naar deze zender, maar blijkbaar op heel andere tijdstippen. 😁

Ik ken de zender vooral van Amerikaanse films en series. Zo heb ik bijvoorbeeld gisteren nog Z for Zachariah opgenomen. Nu ik de programmering overdag eens bekijk, zie ik daar inderdaad hele andere zaken voorbij komen... Ben benieuwd of dat verschil vanaf maart blijft bestaan.