Beantwoorden
Ghentdragon72
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
De 3 wijzen! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Commerciële zenders Nederland

Beste Telenet,

Word het niet eens hoogtijd ,dat de Nederlandse commerciële zenders bij aanbod komen .

Het gaat immers om gewone tv zenders ,dus ik zie geen probs bij uitzendingen .

Het kan alleen maar leiden naar een overeenkomst tussen Vl en Nl in uitwisselen zender aanbod en zo

een ruimer publiek kunnen aanspreken

didier heggerick
33 reacties

Commerciële zenders Nederland

@Master-Magic ik lees een foutje uw tekst zoals wij enkel NPO kunnen kijken via de app in belgie.

in de tv gids 100 = npo 1, 101 = npo 2 en 102 = npo 3 die zenders bekijk ik gewoon via de tv box moet niet via de app terugkijk tv enz weet ik ni want dat heb ik niet.

Jos

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Commerciële zenders Nederland

@Ex-Netweter heb het op het verschil dat je op de app enkel kan kijken binnen belgie naar NPO via de telenet verbinding, 

daarbuiten gaat dit niet, is net hetzelfde als voor VRT zenders in Nederland voor de nederlanders bij bv Ziggo het broertje of zusje van telenet.

dat je het op de telenet box kan ontvangen is wel duidelijk denk ik, maar die ga je dus niet mee pakken op reis om naar tv te kijken hé 😛 

draait gewoon allemaal om uitzendrechten en overeenkomsten tussen beide landen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Commerciële zenders Nederland

@Master-Magic ok,ik dacht al zou hij ze nu ni weten staan.

Jos

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Commerciële zenders Nederland

 
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Commerciële zenders Nederland

Zou het niet beter zijn van de 80 zenders die we nu hebben er minstens 40 van te schrappen,er zit veel waardeloze zooi tussen,zoals komen eten en al die kook zenders.Of die zender die heel de dag die radio  studio 100 laat zien,daar is toch geen bal aan te zien.Zoals scarlet( +- 35)die hebben de voornaamste ,meer moet dat niet zijn.En nee ik wil geen traaaaaag koper lijntje van proximus scarlet dommel edpnet en Co.

0 Likes
JanMetDePet
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. π-DAY! Alles op zijn plek!

Commerciële zenders Nederland

@Umbra666: Interesssante vraag Smiley Erg vrolijk

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Commerciële zenders Nederland

@robatoras er gaat op 1 februari al een kook zender weg 😉 en studio 100 zit al meer of een jaar niet meer bij telenet dus weet niet wat je reactie hierin de bedoeling is.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Commerciële zenders Nederland

Die studio 100 missen de kleinkinderen wel als ze hier zijn .... Daar wil ik gerust enkele tientallen andere zenders voor in ruil geven .... Gefrustreerde smiley


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Commerciële zenders Nederland


@Master-Magic  schreef:

@robatoras er gaat op 1 februari al een kook zender weg 😉 en studio 100 zit al meer of een jaar niet meer bij telenet dus weet niet wat je reactie hierin de bedoeling is.


Fijn als studio 100 weg is, nu Q music nog weg,daar heb je radio voor.

Ook nog 'n paar tekenfilms weg van de 7

Enkele Franstalige mogen ook weg.Zeg nu zelf er zit veel rommel tussen de 80 vandaag.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Commerciële zenders Nederland

@robatoras

 

Ik veronderstel dat er bij u nooit kleine kinderen in huis zijn .....

 

Wel, ik kan u verzekeren dat dit bij heel veel anderen WEL het geval is.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Commerciële zenders Nederland

@StefaanH studio 100  vond dat zeker geen slechte zender ook al ben ik oud en alleen, wanneer ik kuiste ging die zender op en verstand op nul, moesten meer mensen doen het moet altijd niet zo serieus zijn.

Jos

Commerciële zenders Nederland

@robatoras had u niet beter vermeld welke zenders u wel graag hebt, ieder zijn voorkeur is anders en dat moet gerespecteerd worden.

misschien iets voor telenet om na te zien naar welke zenders men voorkeur heeft, en met die oplossing werken, maar wees gerust u zou schrikken hoeveel voorkeur kinderzenders krijgen.

Jos

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Commerciële zenders Nederland

@Ex-Netweter vrees dat het onbegonnen werk is al die voorkeuren bij te houden in een lijst, en ook niet mogelijk wegens ruimte gebrek op de kabel en te duur, het abbo van de klanten zou direct vele euro's duurder worden.

ik vind bv plattelandstv onnodig, heb er niks aan, maar een maat van mij kijkt dit af en toe wel, dus ja, smaken verschillen.

en nog een probleem, niet alle zenders zijn mogelijk bij telenet door uitzendrechten en omdat zenders niet altijd uitzendrechten hebben voor de Benelux.

dat we veel franse hebben is ook beetje door de omgeving van belgie, we wonen dichtbij Frankrijk, zijn half Waals (frans) land en hebben daardoor veel franse zenders, en ook veel ouderen zijn opgegroeid met de franse zenders die ze vroeger via antenne uit Frankrijk analoog konden mee pikken en zo franse programma's keken.

voor mij hoeven die ook niet maar er zijn nu eenmaal vele miljoenen mensen in belgie waar een deel er van deze bekijken.

ik zou durven zeggen als oplossing, steek deze in een pakket bv frans pakket met zenders zoals er nu nog 1 is met enkele franse zenders, steek ze daar allemaal in, maar vrees dat mensen dan dit niet gaan nemen omdat te duur word hun abbo of het kan zijn dat telenet betaald voor de France2-5 en O en er overeengekomen is deze in het basis te houden.

zijn by the way ook dure zenders die France zenders, vorig jaar nog even een probleem rond geweest in Frankrijk dat ze van de kabel en iptv gegaan waren omdat ze teveel vroegen om door te geven.

zo is studio100 ook verdwenen omdat ze meer vroegen en proximus het heeft betaald.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Commerciële zenders Nederland

@Master-Magic dat met die paketten ben ik voorstander van maar iets andere formulle, de prijs behouden en bv als basis alle nederlandse zenders 4, 5 zes enz, en dan vrije keuze voor bv 3 extra paketten bv de duitse, engelse en franse er bij, duitse en franse zijn er nu wel die ik nooit bekijk, en dan verwisselen met een ander aanbod, op die manier krijgt telenet ook zicht op de voorkeuren, zal er wel nooit komen maar......

Jos

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Commerciële zenders Nederland

@Ex-Netweter zo pakketten via ip zou misschien nog komen, in Nederland bieden ze het al aan om zo plaats op de kabel te besparen voor zenders,

met de nieuwe box is dat mogelijk, maar vrees dat er eerst een groot aantal die box moeten hebben vooraleer dit word toegepast,

er word veel gevraagd soms naar meer Duitse zenders ook, zenders die verdwenen zijn in de loop van de jaren bv.

 

al kunnen ze dit als test al doen digitaal.

 

voor het analoge zal er ook wel een oplossing komen. 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes