Beantwoorden
Paul14
Freshman Weetjesweter
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

Disney+ TV app foutcode 36 bij alles vanaf boven de 14+

Mijn Disney+ app geeft op de TV-box foutcode 36 bij alle films boven de 14+, terwijl cartoons en kinder films wel werken. (Kan dus geen enkele films of series meer kijken en alleen nog maar films en series voor kinderen)
Op mijn Android-telefoon werkt het account wel perfect op 18+, dus het ligt niet aan mijn Disney-instellingen.

De TV box al opnieuw opgestart, uitgelogd uit Disney+.

Heeft iemand nog tips .. Google Gemini AI weet verder ook geen oplossing  🤖

6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@Paul14  De leeftijd al eens aangepast op de tv box zelf in de instellingen ??

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
Paul14
Freshman Weetjesweter
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

Leeftijd staat goed op de TV Box .. Disney+ heeft altijd gewerkt op de tv box en ineens nu niet meer.

Ben nu niet thuis en straks eens de tv box resetten als het nog niet werkt (heb ook geen idee of het op de andere Tv Boxen bij ons thuis soms wel nog werkt)

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@Paul14 Er is vorige week een update geweest van de tv box voor de apps enz, misschien is daar een bug ingeslopen, 

ik zou eens bellen naar Telenet om het te melden, misschien dat ze weten van nog klachten met de tv box.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
Area57_1
Professional Veelweter
De race is begonnen! De magic number! WOW! De vernieuwde WIGO?

Als de leeftijd goed staat op jouw TV-box, dan staat die misshien fout op jouw Disney+ profiel.
Ik zou eens aanmelden op Disney+ via een PC/smartphone/tablet en daar de leeftijdsclassificatie nakijken.

Paul14
Freshman Weetjesweter

TV box die beneden stond werkt Disney+ wel op.

Denk dat updates ook juist het probleem is boven.

Mijn pod boven waar de TV box ook opstaat is nu alweer aan het knipperen (Wit)

Zie ik deze pod vaak doen, begint dan rond 5 uur in de nacht en knippert dan tot 6 uur en dan gaat het uit.

Rare is, niks valt uit als deze pod knippert (Telenet app ziet het ook en zegt POD NIET GEACTIVEERD) Als ik nu de pod uit trek en weer insteekt dan vind die geen verbinding meer tot na 6 uur in de morgen en dan werkt niks meer boven zolang.

POD is gegarandeerd niet kapot, ook al eens geruild .. overdag valt deze nooit uit.

Volgens Gemini AI is de reden dat die soms wit knippert omdat hij update wilt halen en deze niet geinstalleerd krijgt en steeds opnieuw blijft proberen .. rond 6 uur in de morgen stopt het updaten bij Telenet en dan probeert de pod niet meer en werkt hij weer gewoon. (Zegt Gemini, weet niet of dat echt zo is en kan nergens checken of de POD up to date is)

Paul14
Freshman Weetjesweter

Lol, zie je is nu 6 uur .. echt op klokslag 6 stopt het knipperen 😂