Beantwoorden
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Disney+ ervaringen

Weet niet of het hier op Netweters thuishoort, een streamingdienst los van Telenet. 

Eerste opmerking, is omtrent de subtitles, deze staan ver uiteen vind ik, ook is de standaard grootte echt klein en één grootte hoger direct bombastisch. Ik weet zijn details.

Beeld en geluid zijn zoals verwacht wel top. Ook zeer leuk om tussen alle horror enzo af te wisselen met heerlijke Disney, Marvel en consorten. Ik ben fan.

Follow the White Rabbit
0 Likes
17 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Disney+ ervaringen

@Hofkens deze info wist ik al, er staat android 9 op en andere apps lukken wel zoals bv Streamz, VTMGo, Tv Vlaanderen, Netflix enz.

moet iets zijn aan de app van disney+ dat het onmogelijk maakt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Disney+ ervaringen


@Master-Magic  schreef:

@Hofkens deze info wist ik al, er staat android 9 op en andere apps lukken wel zoals bv Streamz, VTMGo, Tv Vlaanderen, Netflix enz.

moet iets zijn aan de app van disney+ dat het onmogelijk maakt.


Heel raar.

0 Likes
KoenBrugge
Experienced Meerweter
Berichten: 108
Een bus vol! Warming up? De volle 100! De vlam zit erin.

Disney+ ervaringen

tijdens streamen van iPhone naar Chromecast lukt het me niet om de 'background opacity' aan te passen naar 0%. Voor andere streaming-apps doe ik dit via 'Instellingen'-> 'Toegankelijkheid' -> 'Ondertiteling en bijschriften'. Helaas lijkt dit niet te werken voor Disney Plus. Graag wil ik die half-doorzichtige balk achter de ondertiteling wegtoveren.

Ondertussen ook eens geprobeerd om te streamen via Chrome in Windows naar Chromecast : ook die balk achter de ondertiteling.  Ook contact gehad met de helpdesk van Disney+ en men had ook geen oplossing. **bleep**... De ondertiteling van illegale torrents ziet er beter uit.

0 Likes