24753
netweters
|
152370
antwoorden
|
20696
vragen
|
Een aantal dagen geleden zette ik Streamz via Mijn Telenet stop en kocht ik via Mijn Telenet Disney+ aan.
Pas dagen nadien kreeg ik bevestiging per mail dat dit gelukt was.
Om Disney+ te kunnen bekijken, moet ik enkel nog mijn account activeren via Mijn Telenet.
Wanneer ik dit wil doen, krijg ik een foutmelding...
Ik heb gewoon mijn login en paswoord ingevuld op Disney plus en kan gewoon kijken , is wel niet aangekocht bij Telenet ..
wel enig probleem met donker beeld tov Netflix
Kijk je facturen goed na.
we zijn nu 5 september ik heb al meermaals mijn geld terug gevraagd sinds 16 juli (want rara.. het werkte nog altijd niet. )
en gevraagd om het stop te zetten maar ze blijven gewoon doorfactureren. Net weer betaald voor iets dat niet werkt en dat ik al lang heb gevraagd stop te zetten omdat ik het nu zelf via disney heb.
net weer gebeld met klantendienst en ze zei me doodleuk dat ze dat niet kan stopzetten. En daarmee houde ons gesprek ook op blijkbaar…
Gelieve dit nog eens aan te kaarten voor ik naar 1 van de winkels ga om alles van telenet te lanceren tegen de muur daar.
Agressie lost niets op, ik denk dat je beter bij de Ombudsman voor telecommunicatie om bemiddeling vraagt als Telenet je niet correct verderhelpt: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/
Lost idd niks op, maar als ge het al tig keer vriendelijk vraagt en ze gelooft als een schoothondje en toch telkens elke maand moet betalen wordt je wel beu.
ik wil ni weten hoeveel mensen ze hoermee in het zak zetten.
Bedankt voor de link daar kan ik gebruik van maken.
Nog steeds niet opgelost!
Waarom zou je Disney+ via Telenet willen nemen?
Momenteel kost het 1,99 euro/maand voor 3 maanden via https://www.disneyplus.com/nl-be
@Ex-Netweter
Aanbod tot 20-09-2023 dus nog 1 dag mogelijk,
denk niet dat iemand zo snel zal beslissen en dan na een tijdje merken dat die dubbel betaald doordat Telenet dit ook aanrekent 😉
eerst moet het bij Telenet uit hun systeem gehaald zijn voor iemand via Disney+ zelf een abbo kan nemen zonder problemen te hebben erna.
Maar neen, je neemt een volledig nieuw abonnement bij Disney+ en vraagt Telenet schriftelijk via https://www2.telenet.be/residential/nl/web-forms/change-subscription/ dat ze je Disney+-abonnement op datum van vandaag, onmiddellijk dus, moeten stopzetten. (Neem een schermafdruk van het ingevulde formulier als bewijs voor een eventuele klacht bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie)
Op die manier heb je al het nodige gedaan om niet dubbel te hoeven betalen. Telenet is dan wettelijk verplicht om vanaf vandaag niets meer aan te rekenen voor Disney+.
Als er op de volgende aanrekening dan nog foute bedragen worden aangerekend, vraag je onmiddellijk bemiddeling bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/
Telenet-klanten zijn véél te laks en goedgelovig. Kom op voor je wettelijke rechten!
Heb ik dus schritelijk gedaan via omdubsman.
hun antwoord was dat er een probleem was waardoor ze het niet kunnen activeren of deactiveren. Ze moeten het elke keer crediteren. Tot het probleem opgelost is.
Hier net hetzelfde probleem met de gekende foutmelding. 2 dagen geleden Disney+ aangevraagd via Telenet. De achterliggende dienst gaat het bekijken. Ben eens benieuwd hoelang het gaat duren.
Toch verwonderend dat ze volop reclame maken voor Disney+ (zelfs op de tv box) terwijl er toch wel redelijk wat klanten zijn met het activatieprobleem.