42576
netweters
|
18929
gesprekken
|
20429
vragen
|
Een aantal dagen geleden zette ik Streamz via Mijn Telenet stop en kocht ik via Mijn Telenet Disney+ aan.
Pas dagen nadien kreeg ik bevestiging per mail dat dit gelukt was.
Om Disney+ te kunnen bekijken, moet ik enkel nog mijn account activeren via Mijn Telenet.
Wanneer ik dit wil doen, krijg ik een foutmelding...
Hier ook en met foutcode op de pagina na het klikken op de activatie knop: ng.manage-streaming-options.data-not-found-for-the-given-input-id-errorfield
Niet de eerste keer dat die foutmelding hier gemeld wordt.
Ik vrees dat je best contact opneemt met Telenet zelf: Contacteer Telenet
Hier hetzelfde probleem,
ik ben al van 16 juli aan het wachten tot ze het oplossen.
telkens als ik bel zeggen ze het te gaan oplossen binne 5 werkdagen maar er gebeurd niets, ik bel dan zelf terug en dan zeggen ze doodleuk “aah oei dat dossier is afgesloten. We zullen er een nieuw starten”met telkens hetzelfde verhaal dat het binne 5dagen opgelost is.
ook voor compensatie helpen ze je niet echt verder.(daar moet je zelf achter komen hoe je dit kan bekomen) Ik heb ondertussen al wel men nieuw factuur moeten betalen met deze service bij en het werkt gewoon niet!
het is trouwens een gekend probleem bij hun want er zijn mensen die dit ook hebben en die al wel geholpen werden heb ik gelezen op netweters.
Heb ondertussen al 10 mensen aan de lijn gehad van hun servicedienst maar niemand die kan helpen.
Best dat je contact neemt met telenet zet er duidelijk bij wat niet gaat
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/
De compensatie kan je vragen als alles werkt
Via e-mail zijn we tijdelijk niet bereikbaar, maar bel ons gerust op 0800 66 365.
Is hetgeen je nu te zien krijgt als je een klacht wil doorgeven. Slim gezien van telenet zo kan er niets concreet op papier verhaald worden naar hun toe.
als ik bel krijg ik telkens hetzelfde te horen. Nu ook op whatsapp net gestuurd en ze zei me weer doodleuk dat het pas 27/7/23 is doorgegeven. Terwijl ik weldegelijk 16/7 de eerste mails ben beginnen sturen en gebeld heb.
Je hebt gelijk niet slim van hun
Je moet altijd een bewijs hebben
De ombudsdienst heeft op de radio laten weten dat veel rekening en creditnota niet juist waren
geen goede zaak voor afhandeling en mensen hebben nu nog weinig geduld en vertrekken maar het dossier volgen ze wel nog op
zeker nu alles zo duur is
@Elien1987 @Advizor @Glennvc Bedankt om dit te melden. Hier loopt duidelijk iets mis. We hebben een dossier opgemaakt zodat de achterliggende technische dienst dit kan bekijken. We houden jullie op de hoogte.
@Elien1987 @Advizor @Glennvc Onze collega's hebben dit ondertussen bekeken en lieten weten dat het issue opgelost zou moeten zijn. Kunnen jullie even opnieuw proberen om Disney+ te bestellen? Lukt het nu wel?
Ik ben ook al weken bezig ..... Disney+aangevraagd, maar niet te activeren via de site of mobiel
Lukte nog altijd niet.
heb het zelf via disney genomen.
Ik heb nu ondertussen al wel weer elke week moeten bellen voor stopzetting van iets dat niet werkt en om mijn geld terug te krijgen, telkens hoor ik: “ bij het volgende factuur gaat die eraf en is het opgelost”
maar wat een verassing.. het staat weer op mijn laatste factuur…
ik begin het wel echt kotsbeu te worden!