Beantwoorden
Elien1987
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Een aantal dagen geleden zette ik Streamz via Mijn Telenet stop en kocht ik via Mijn Telenet Disney+ aan.
Pas dagen nadien kreeg ik bevestiging per mail dat dit gelukt was.
Om Disney+ te kunnen bekijken, moet ik enkel nog mijn account activeren via Mijn Telenet.
Wanneer ik dit wil doen, krijg ik een foutmelding...

Elien1987_0-1690727684471.png

 

0 Likes
27 reacties
Advizor
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! Hi there!

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Hier ook en met foutcode op de pagina na het klikken op de activatie knop: ng.manage-streaming-options.data-not-found-for-the-given-input-id-errorfield

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Niet de eerste keer dat die foutmelding hier gemeld wordt.

Ik vrees dat je best contact opneemt met Telenet zelf: Contacteer Telenet


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Glennvc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Hier hetzelfde probleem, 

 

ik ben al van 16 juli aan het wachten tot ze het oplossen.

 

telkens als ik bel zeggen ze het te gaan oplossen binne 5 werkdagen maar er gebeurd niets, ik bel dan zelf terug en dan zeggen ze doodleuk “aah oei dat dossier is afgesloten. We zullen er een nieuw starten”met telkens hetzelfde verhaal dat het binne 5dagen opgelost is.

ook voor compensatie helpen ze je niet echt verder.(daar moet je zelf achter komen hoe je dit kan bekomen) Ik heb ondertussen al wel men nieuw factuur moeten betalen met deze service bij en het werkt gewoon niet! 

het is trouwens een gekend probleem bij hun want er zijn mensen die dit ook hebben en die al wel geholpen werden heb ik gelezen op netweters.

0 Likes
Glennvc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

E7E9F105-D38F-414B-8B43-42FDD00A4A64.jpeg

0 Likes
Glennvc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Heb ondertussen al 10 mensen aan de lijn gehad van hun servicedienst maar niemand die kan helpen. 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Best dat je contact neemt met telenet zet er duidelijk bij wat niet gaat

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/

De compensatie kan je vragen als alles werkt

0 Likes
Glennvc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Mail ons

Via e-mail zijn we tijdelijk niet bereikbaar, maar bel ons gerust op 0800 66 365.

Is hetgeen je nu te zien krijgt als je een klacht wil doorgeven. Slim gezien van telenet zo kan er niets concreet op papier verhaald worden naar hun toe.

als ik bel krijg ik telkens hetzelfde te horen. Nu ook op whatsapp net gestuurd en ze zei me weer doodleuk dat het pas 27/7/23 is doorgegeven. Terwijl ik weldegelijk 16/7 de eerste mails ben beginnen sturen en gebeld heb.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Je hebt gelijk niet slim van hun

Je moet altijd een bewijs hebben

De ombudsdienst heeft op de radio laten weten dat veel rekening en creditnota niet juist waren

geen goede zaak voor afhandeling en mensen hebben nu nog weinig geduld en vertrekken maar het dossier volgen ze wel nog op

zeker nu alles zo duur is

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 532
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

@Elien1987 @Advizor @Glennvc Bedankt om dit te melden. Hier loopt duidelijk iets mis. We hebben een dossier opgemaakt zodat de achterliggende technische dienst dit kan bekijken. We houden jullie op de hoogte.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 532
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

@Elien1987 @Advizor @Glennvc Onze collega's hebben dit ondertussen bekeken en lieten weten dat het issue opgelost zou moeten zijn. Kunnen jullie even opnieuw proberen om Disney+ te bestellen? Lukt het nu wel? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Advizor
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! Hi there!

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

@Bjarne helaas nog steeds dezelfde fout.

0 Likes
sammyvw
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Ik ben ook al weken bezig ..... Disney+aangevraagd, maar niet te activeren via de site of mobiel 

sammyvw_1-1692783082013.png

 

 

0 Likes
Glennvc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Lukte nog altijd niet.

heb het zelf via disney genomen.

Ik heb nu ondertussen al wel weer elke week moeten bellen voor stopzetting van iets dat niet werkt en om mijn geld terug te krijgen, telkens hoor ik: “ bij het volgende factuur gaat die eraf en is het opgelost”

maar wat een verassing.. het staat weer op mijn laatste factuur…

ik begin het wel echt kotsbeu te worden!

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 532
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Bedankt voor de feedback. We hebben dit opnieuw doorgegeven voor verder onderzoek. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes