Beantwoorden
Elien1987
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Een aantal dagen geleden zette ik Streamz via Mijn Telenet stop en kocht ik via Mijn Telenet Disney+ aan.
Pas dagen nadien kreeg ik bevestiging per mail dat dit gelukt was.
Om Disney+ te kunnen bekijken, moet ik enkel nog mijn account activeren via Mijn Telenet.
Wanneer ik dit wil doen, krijg ik een foutmelding...

Elien1987_0-1690727684471.png

 

0 Likes
27 reacties
Nico6
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Ik heb gewoon mijn login en paswoord ingevuld op Disney plus en kan gewoon kijken , is wel niet aangekocht bij Telenet ..

wel enig probleem met donker beeld tov Netflix 

0 Likes
Glennvc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Kijk je facturen goed na.

 

we zijn nu 5 september ik heb al meermaals mijn geld terug gevraagd sinds 16 juli (want rara.. het werkte nog altijd niet. ) 

en gevraagd om het stop te zetten maar ze blijven gewoon doorfactureren.  Net weer betaald voor iets dat niet werkt en dat ik al lang heb gevraagd stop te zetten omdat ik het nu zelf via disney heb. 

net weer gebeld met klantendienst en ze zei me doodleuk dat ze dat niet kan stopzetten. En daarmee houde ons gesprek ook op blijkbaar… 

B9030FFC-CF47-47B1-AA14-78018966E79B.png

0 Likes
Glennvc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Gelieve dit nog eens aan te kaarten voor ik naar 1 van de winkels ga om alles van telenet te lanceren tegen de muur daar. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Agressie lost niets op, ik denk dat je beter bij de Ombudsman voor telecommunicatie om bemiddeling vraagt als Telenet je niet correct verderhelpt: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/

0 Likes
Glennvc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Lost idd niks op, maar als ge het al tig keer vriendelijk vraagt en ze gelooft als een schoothondje en toch telkens elke maand moet betalen wordt je wel beu.

ik wil ni weten hoeveel mensen ze hoermee in het zak zetten. 

 

0 Likes
Glennvc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Bedankt voor de link daar kan ik gebruik van maken. 

0 Likes
Glennvc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Nog steeds niet opgelost! 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Waarom zou je Disney+ via Telenet willen nemen?

Momenteel kost het 1,99 euro/maand voor 3 maanden via https://www.disneyplus.com/nl-be

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

@Ex-Netweter 

Aanbod tot 20-09-2023 dus nog 1 dag mogelijk, 

denk niet dat iemand zo snel zal beslissen en dan na een tijdje merken dat die dubbel betaald doordat Telenet dit ook aanrekent 😉

eerst moet het bij Telenet uit hun systeem gehaald zijn voor iemand via Disney+ zelf een abbo kan nemen zonder problemen te hebben erna.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Maar neen, je neemt een volledig nieuw abonnement bij Disney+ en vraagt Telenet schriftelijk via https://www2.telenet.be/residential/nl/web-forms/change-subscription/ dat ze je Disney+-abonnement op datum van vandaag, onmiddellijk dus, moeten stopzetten. (Neem een schermafdruk van het ingevulde formulier als bewijs voor een eventuele klacht bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie)

Op die manier heb je al het nodige gedaan om niet dubbel te hoeven betalen. Telenet is dan wettelijk verplicht om vanaf vandaag niets meer aan te rekenen voor Disney+.

Als er op de volgende aanrekening dan nog foute bedragen worden aangerekend, vraag je onmiddellijk bemiddeling bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/

Telenet-klanten zijn véél te laks en goedgelovig. Kom op voor je wettelijke rechten!

0 Likes
Glennvc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Heb ik dus schritelijk gedaan via omdubsman.

hun antwoord was dat er een probleem was waardoor ze het niet kunnen activeren of deactiveren. Ze moeten het elke keer crediteren. Tot het probleem opgelost is. 

0 Likes
Cyduck
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

Hier net hetzelfde probleem met de gekende foutmelding. 2 dagen geleden Disney+ aangevraagd via Telenet. De achterliggende dienst gaat het bekijken. Ben eens benieuwd hoelang het gaat duren.

Toch verwonderend dat ze volop reclame maken voor Disney+ (zelfs op de tv box) terwijl er toch wel redelijk wat klanten zijn met het activatieprobleem.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Disney+ kan ik niet activeren via Mijn Telenet

@Cyduck 

Als je via Disney+ zelf activeert en een abbo neemt dan kan je daarmee ook inloggen op de tvbox en werkt het ook perfect.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes