Beantwoorden
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Fair Trade seizoen 2 vanaf 15/02 op Streamz

Het tweede seizoen van Fair Trade, een  zogezegde 'Streamz original', is vanaf 15/02, wekelijks te bekijken via Streamz, dus weeral niet te bingen en ook is dit tweede seizoen al sinds 15/12/'22 meteen volledig te bekijken door onze Noorderburen via Amazon Prime. Dit is toch pure rip off vd Vlaming, we trekken bij de grotere streamingdiensten al steeds aant korte eind, maar zelfs door een eigen Vlaamse streamingdienst worden we dus in de zeik genomen. Hierdoor dus Streamz ook meteen opgezegd.  

Follow the White Rabbit
Tags (1)
7 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Fair Trade seizoen 2 vanaf 15/02 op Streamz

Persoonlijk heb ik weinig problemen met het wekelijks toevoegen van een nieuwe aflevering. Maar het feit dat Vlaamse reeksen in het buitenland sneller te bekijken zijn (en dan ook nog aan een veel lagere prijs) vind ik dan wel weer een doorn in het oog.

Het had eerder iets mogen zijn zoals bijvoorbeeld Disney+ bij verschillende reeksen onder het Star-merk toepast: in Amerika wekelijks een aflevering toevoegen op de eigen dienst en dan internationaal beschikbaar maken in de week dat de laatste aflevering in Amerika beschikbaar is.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Fair Trade seizoen 2 vanaf 15/02 op Streamz

Voor mij ook geen probleem als ze dit doen bij hun top reeksen. Als je dat niet wil, dan wacht je gewoon 6 weken en dan kan je alles in 1 keer bingen. Al zeker geen reden voor mij om daarom Streamz op te zeggen 🤣

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Fair Trade seizoen 2 vanaf 15/02 op Streamz

@Umbra666 het kan inderdaad zijn dat Amazon Prime dit in Nederland al heeft aangeboden. In Vlaanderen gaan ze dit niet kunnen, want hier zitten de rechten enkel in Streamz zelf. Het klopt trouwens dat dit een Streamz original is, maar ook zij verkopen soms de uitzendrechten internationaal door. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Fair Trade seizoen 2 vanaf 15/02 op Streamz

@m-jan20 het feit is dat je indien je Streamz abo hebt, je via andere weg een Streamz original, pak eerder en volledig kunt bekijken en voordeliger, net zoals Zillion daar via Amazon Prime te bekijken is en het HBO aanbod never UHD is via Streamz, ja dan wordt een Streamz abo wel echt heel zinloos 🤣

Follow the White Rabbit
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Fair Trade seizoen 2 vanaf 15/02 op Streamz

Fair Trade staat alleen in Nederland op Prime, niet in België. Netflix biedt series als Casa de Papel & Peaky Blinders in België ook aan als Originals, terwijl die in Spanje & Groot-Britanië zelf op gewone TV worden uitgezonden, wat ze nog steeds Originals maken in België.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Fair Trade seizoen 2 vanaf 15/02 op Streamz

@m-jan20 ik heb het er toch ook over, dat deze Vlaamse serie volledig (niet wekelijks 1 aflevering) via Prime Video Nederland te bekijken is sinds 15/12/'22 en hierdoor mogelijks, via omweg, ook voor niet Nederlanders te bekijken is. Dus is je reactie nogal zinloos.

En dat HBO content niet in maximale resolutie aangeboden wordt via Streamz, zoals de recentste serie 'The Last of Us' vind ik ook doorn in het oog. Ik had nog Streamz, toen deze serie beschikbaar kwam op Streamz, maar ik opteer dan via omweg, de UHD versie te bekijken, omdat ik de beste audiovisuele beleving zeer belangrijk vind.

Mijn punt blijft gewoon ijzersterk overeind.  

Follow the White Rabbit
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Fair Trade seizoen 2 vanaf 15/02 op Streamz

Welke omweg? Ik ga niet beginnen met een VPN te installeren op m'n tv etc., dan wacht ik wel gewoon een paar weken 😉 ik vind het overigens niet erg om gewoon wekelijks te kijken. Het plezier een beetje uitspreiden, niks mis mee.

Geen 4K (optie) is inderdaad wel een goed punt. Ze moeten dat niet per se aan het 'basis' abonnement toevoegen, maar bij Streamz+ aan €20/maand zou dit toch écht wel een vereiste moeten zijn inderdaad!


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes