Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Fashion TV, wel of niet meer te bekijken?

de zender staat nog steeds op de kabel, er zijn andere topics hier te vinden dat melden dat deze gestopt is en niet meer te bekijken is,

hij opent idd niet meer voor alle digitale klanten, maar als ik op de site van telenet op postcode check dan staat de zender er nog tussen als zender in het aanbod.

maar met de decoders kan niemand die nog zien, is dat een foutje op de site of waarom staat dit kanaal na 5 jaar nog steeds op de kabel als die niet meer in het abonnement zit.

@Suzy kan je daar een antwoord op krijgen aub want is bizar dat deze nog steeds op de kabel zit en op de digicorders en digiboxen te vinden is en niet opent en je de tekst krijgt dat je er een abbo op moet nemen, maar die staat volgens de berichten van jou op het forum hier niet meer in het aanbod.

bijzonder geval dat al enkele mensen zicht hebben afgevraagd en ik dus ook 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
5 reacties
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Fashion TV, wel of niet meer te bekijken?

je kan er niet abonneren zijn enkel nog de heel oude klanten die deze zender kunnen zien met oud abo van vroeger soort + pakket de overeenkomst zal elke jaar  stilzwijgende verlenging verlengt worden met fashion tv als telenet geen abo bij neemt veranderd er niets anders moet er onderhandeld worden nu niet

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Fashion TV, wel of niet meer te bekijken?

@luc55 kan me niet voorstellen dat dit zo een super zender is voor je oude pakket te behouden, was dit pakket niet al verdwenen voor iedereen, denk eerder dat die zender in Brussel nog word aangeboden en die toevallig op dezelfde mux zit met Vlaanderen,

is de enige zender dat nog overschiet van dat pluspakket, er is al veel van die zenders toen verdwenen.

en het is ook raar dat die op de site nog wordt aangeboden als zender in een play pakket in Vlaanderen waar die zender nooit heeft gezeten,

denk eerder dat het een foutje is voor Vlaanderen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Fashion TV, wel of niet meer te bekijken?

tel1 (2).png

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Fashion TV, wel of niet meer te bekijken?

de prijs was voor info & Lifestyle pakket (€ 4,95) in 2005

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Fashion TV, wel of niet meer te bekijken?

@Master-Magic ik herinner me dat de Social Media collega's dit in september hebben nagevraagd. We hebben toen de informatie gekregen dat enkel klanten met een bepaald oud pakket deze zender nog ontvangen, al de rest niet meer. Er is toen helaas niet gespecificeerd welk oud pakket.

 

Ik zie deze zender trouwens niet staan wanneer ik mijn eigen postcode invul. Kan je hier eventueel een screenshot van delen? Dan kunnen we dit melden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes