25.140
netweters
|
154.826
antwoorden
|
20.966
vragen
|
Ik zo blij want finale WK voor clubs live subiet op TF1! Ook eerste match van PSG was live op TF1 te zien.
Op DAZN heb ik mijn account verwijderd want kwaliteit schandalig slecht (streaming kwaliteit app DAZN op TV box en ook op Apple TV) en verschrikkelijk veel reclame.
Ik zap daarjuist naar TF1... en zender tijdelijk geblokkeerd!
Waarschijnlijk voor de duur van de match want enkel rechten voor Frankrijk of zoiets...
PS: ik weet dat Telenet daar niets aan kan doen, maar wou mijn frustratie effe kwijt...
@VERTIGO123 via satelliet waar telenet de zender haalt zie ik wel beeld in prachtig HD beeld, het gras zie je ook duidelijk, mooie sprietjes van een valse grasmat 😛
Let's get ready to rumble zegt die speaker op beeld 😛
Ben al blij dat ik op Trump zijn domme kop niet moet zien...
Vive le velo aan het kijken, ook heel interessant.
Noem jij dit prachtig beeld?
De blur rond de spelers is verschrikkelijk en het beeld heel artificieel!
DE reden waarom ik mijn gratis account heb verwijderd.
@VERTIGO123 beeldkwaliteit ligt ook aan de iPhone dat geen mooier beeld kan maken er van, in real life zijn de beelden wel mooi, en is niet via streaming hé, is live via satelliet.
met een bitrate voor beeld van 9000 is dit wel super beeld, via telenet is de bitrate lager rond de 7000.
geef mij maar satelliet waar je een beter beeld hebt dan via de kabel.
je ziet echt de grassprietjes.
alleen op foto niet zo duidelijk door de iPhone dat er een minder beeld van maakt en op de samsung tv een blauwe gloed geeft op gsm foto toestellen.
chelsea heeft ondertussen gescoord 😜
3 - 0
Chelsea - PSG
Telenet doet dit niet het signaal wordt onderbroken
De laatste dagen was dit ook het geval van vrouwen voetbal op de France tv zenders
Als je ga kijken op terug kijk tv zie je opeens op einde weer beeld omdat de wedstrijd uitloopt kan je wel het laatste zien
Daar in is duidelijk dat de tv zender dit doet en niet telenet en dat wit bord dat in beeld staat komt omdat signaal weg valt is een automatisch systeem van telenet
Het beeld komt niet via deze satelliet deze is voor Frankrijk
Deze van telenet moet reclame voor Belgie doorgestuurd worden niet de Franse reclame
Een aparte signaal voor Belgie
@luc55 de bitrate blijft hetzelfde als er de pancarte op komt, er is bij telenet iets dat via de EPG dat beeld toont op vraag van de zender, maar het programma loopt verder.
bij een pancarte gaat de bitrate naar beneden als de zender niet meer speelt.
Geoblocking op TV.. waar zijn we in godsnaam mee bezig.
Mijn opa heeft trouwens niks van het WK voor clubs kunnen volgen met zijn betalend sportabonnement, omdat de DAZN zenders sinds 1 juli geblokkeerd zijn, en hij gewoonweg niet met de aparte DAZN app kan werken. Echt schandalig dat hij zelfs niet op TF1 terecht kon... TV gaat door al deze zever nog sneller zichzelf laten uitsterven, jammer.
Als je kijkt naar terug kijk tv zie opeens een grijze beeld signaal valt duidelijk weg
Op de France 4 en 3 zelfde geval
Op de tf1 app viel wel te vertraging op bij 2 min verschil met de live
Was alleen te zien in Frankrijk zal met rechten te maken hebben
De andere landsdelen was ook geen beeld Switzerland en Africa ..... ook geen beeld
@Jari_Opsomer de uitzendrechten voor de voetbal match zat enkel in Frankrijk, wie het wou zien kon kijken via DAZN Frankrijk of via DAZN belgie of via Fransat via satelliet op 5 West.
@Jari_Opsomer schreef:Geoblocking op TV.. waar zijn we in godsnaam mee bezig.
Mijn opa heeft trouwens niks van het WK voor clubs kunnen volgen met zijn betalend sportabonnement, omdat de DAZN zenders sinds 1 juli geblokkeerd zijn, en hij gewoonweg niet met de aparte DAZN app kan werken. Echt schandalig dat hij zelfs niet op TF1 terecht kon... TV gaat door al deze zever nog sneller zichzelf laten uitsterven, jammer.
Dit zal meer en meer voorkomen vrees ik, in Amerika is dit normaal zelfs (daar noemen ze dit black-outs tijdens live sport).