Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Foutgelopen upgrade van Streamz naar Streamz+

Toen ik vandaag via Mijn Telenet Streamz wou upgraden naar Streamz+ is er 't een en 't ander foutgelopen. Volgens Mijn Telenet heb ik nu Streamz+ (staat tussen "mijn diensten" ipv Streamz), maar...

  • Op de TV Box kan ik geen Streamz & Streamz+ content meer bekijken (daarvoor werkte Streamz series wel) 
  • Op de Streamz app & website kan ik alleen gewone Streamz content kijken, geen Streamz+ content 
  • De "TV Theek" tab is verdwenen uit mijn Telenet TV app (iPhone & iPad), overigens niet op de telenettv.be website: PNG-afbeelding.png

 

Ik heb de klantendienst al gecontacteerd, maar daar kom ik voorlopig niet verder dan 'start je TV Box is opnieuw op', wat ik al gedaan heb uiteraard. Iemand tips?  


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
4 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Foutgelopen upgrade van Streamz naar Streamz+

Update: volgens Telenet problemen met synchronisatie Streamz app. Heb nu Streamz(+) volledig stopgezet via Mijn Telenet en abonnement genomen bij Streamz zelf: 

  • Streamz kan ik echter nog altijd gebruiken via de app/website met Telenet login 
  • TV Theek tab is terug in Telenet TV app 
  • Via Telenet TV app kan ik geen Streamz+ content meer zien (zoals ervoor) 
    • Via TV Box ook niet, terwijl dat ervoor wel nog kon 

Toch heel vervelend, en misschien moeten ze is een deftige oplossing zoeken ipv die 2 soorten systemen (via Telenet/TV Box & via Streamz zelf) is helemaal herbekijken. Dit is een van de voorbeelden van problemen dat het met zich meebrengt, maar ook al héél veel gelezen dat bepaalde afleveringen niet beschikbaar is bij 1 van de 2 platformen. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutgelopen upgrade van Streamz naar Streamz+

@m-jan20  

Moet zeggen sinds de overschakeling van Play more naar Streamz+ heb ik geen enkel probleem gehad. Alles werkt zoals het hoort in de app als op de web versie als op de tv box. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Foutgelopen upgrade van Streamz naar Streamz+

Hier werkte het ook goed, tot ik wou upgraden naar Streamz+, toen werkte ineens niks meer.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Foutgelopen upgrade van Streamz naar Streamz+

Update: gebeld door de technische dienst door vriendelijke medewerker die wist waarover hij het had. 

 

Er staat inderdaad een algemeen issue open over: 

  • TV Theek icon dat verdwijnt in Telenet TV app bij Streamz+  
  • Synchronisatie "aanmelden met Telenet" in Streamz & actieve abonnementen Mijn Telenet 

 

Hebben beide hoogste prioriteit, ik ben benieuwd. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.