24780
netweters
|
152646
antwoorden
|
20726
vragen
|
Er ontbreken drie aflevering in het laatste seizoen van vikings op de tv theek
Opgelost! Ga naar oplossing.
@kurtgr Heb eens de info erbij gezocht
Vikings seizoen 6 heeft 20 afleveringen als ik de juiste info heb gevonden. Heb hier eens gezien in de tv theek en hier staan ze er allemaal in op de tv box.
Op www.telenettv.be heb ik ook nagezien en ook daar staan alle afleveringen in van seizoen 6.
Lijkt wel een zeer vaak voorkomend idee te zijn, ze hebben Streamz dan ook zeer ingewikkeld geregeld door het op 4 los van elkaar draaiende platformen aan te bieden: Digicorder, TV Box, YUGO & Streamz zelf. Vragen voor problemen, lijkt me.
Hadden beter (zoals Videoland in NL) aangeboden als een app op de TV boxen/corders.
Hier op onze digicorder zijn aflevering 16 en 17 niet te zien. In elk geval heel vervelend.
@m-jan20 schreef:Lijkt wel een zeer vaak voorkomend idee te zijn, ze hebben Streamz dan ook zeer ingewikkeld geregeld door het op 4 los van elkaar draaiende platformen aan te bieden: Digicorder, TV Box, YUGO & Streamz zelf. Vragen voor problemen, lijkt me.
Hadden beter (zoals Videoland in NL) aangeboden als een app op de TV boxen/corders.
Om inderdaad ook maar te zwijgen dat er geen eenvormige lay-out is. Ze hadden hier inderdaad beter over moeten nadenken voor de lancering. We kunnen maar hopen dat in 2021 ze eens gaan nadenken en inderdaad alles via de Streamz-app laten gaan, die dan uiteraard ook zoals Netflix wordt aangeboden via de decoders.
het zullen inderdaad twee afleveringen zijn die ontbreken in het laatste seizoen, leuk te weten dat jullie eraan werken. Graag ook nog de volgende seizoenen van strike back en als jullie de rechten hebben op profilage een franse politie reeks, graag deze ook.
ik had toch verwacht dat dit op 1 werkdag zou opgelost zijn, hoelang kan het nu duren om twee afleveringen bij te voegen???
ik heb profilage altijd gezien op vrt maar ze hebben spijtig genoeg maar aangekocht tot en met seizoen 6.
Bedankt om te laten weten maar had het idd zelf al ontdekt.
kan je eens navragen wanneer het tweede seizoen van heirs of the night in play more komt?