24757
netweters
|
152453
antwoorden
|
20708
vragen
|
Toen ik vandaag via Mijn Telenet Streamz wou upgraden naar Streamz+ is er 't een en 't ander foutgelopen. Volgens Mijn Telenet heb ik nu Streamz+ (staat tussen "mijn diensten" ipv Streamz), maar...
Ik heb de klantendienst al gecontacteerd, maar daar kom ik voorlopig niet verder dan 'start je TV Box is opnieuw op', wat ik al gedaan heb uiteraard. Iemand tips?
Update: volgens Telenet problemen met synchronisatie Streamz app. Heb nu Streamz(+) volledig stopgezet via Mijn Telenet en abonnement genomen bij Streamz zelf:
Toch heel vervelend, en misschien moeten ze is een deftige oplossing zoeken ipv die 2 soorten systemen (via Telenet/TV Box & via Streamz zelf) is helemaal herbekijken. Dit is een van de voorbeelden van problemen dat het met zich meebrengt, maar ook al héél veel gelezen dat bepaalde afleveringen niet beschikbaar is bij 1 van de 2 platformen.
Moet zeggen sinds de overschakeling van Play more naar Streamz+ heb ik geen enkel probleem gehad. Alles werkt zoals het hoort in de app als op de web versie als op de tv box.
Update: gebeld door de technische dienst door vriendelijke medewerker die wist waarover hij het had.
Er staat inderdaad een algemeen issue open over:
Hebben beide hoogste prioriteit, ik ben benieuwd.