Beantwoorden
Bdb2
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Frozen 2 enkel Franstalig in de TV-theek?

Als ik zoek kan ik alleen de FR versie van frozen 2 terug vinden. Hoe geraak ik aan de NL versie?

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter
 

Frozen 2 enkel Franstalig in de TV-theek?

Waar ben je aan het zoeken?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Frozen 2 enkel Franstalig in de TV-theek?

@Bdb2 

Ik vind ook alleen een Franse versie en deze zijn ook betalend. Dus niet zomaar uit de tv-theek te plukken.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Frozen 2 enkel Franstalig in de TV-theek?

De dvd- en blu-ray release zou uitgesteld zijn naar mei waardoor de Vlaamse versie waarschijnlijk ook later beschikbaar zal worden in de TV-theek neem ik aan. Aangezien Wallonië meer samenhangt met Frankrijk is deze daarom waarschijnlijk in het Frans wel al beschikbaar gemaakt. In Nederland hebben ze dan wee weinig last van de uitgestelde blu-ray release aangezien de film daar al gewoon beschikbaar is via Disney+, waar wij toevallig ook nog maanden op moeten wachten terwijl alle andere West-Europese landen behalve Luxemburg, Portugal en Scandinavië wel al beschikken over Disney+ (alhoewel Frozen 2 momenteel in Europa enkel in Nederland te bekijken is via Disney+).

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5295
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Frozen 2 enkel Franstalig in de TV-theek?

hetzelfde met trolls 2 world tour, deze is sinds gisteren on demand te bekijken via Disney+ enkel in belgie nog niet, deze komt eerst in de bioscoop en dan pas op dvd in belgie, tegen de zomer zou Disney+ naar belgie komen maar de vraag is of we al die films dan ook kunnen zien direct.

je kan trolls 2 zelf al downloaden online met ondertitels in 4K beeld opgenomen van Disney+ ....

Frozen2 is ook al enkele weken te vinden nog voor die uit was op dvd.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Frozen 2 enkel Franstalig in de TV-theek?

Trolls 2 is geen Disney-film denk ik dus deze staat waarschijnlijk op een ander platform als Disney+ denk ik. Maar zijn inderdaad wel meerdere films die hier (veel) later uitkomen dan in andere landen. Dacht maandag ook Once Upon A Time In Hollywood op Netflix in Nederland en bij ons pas volgende maand via Play More.

Heb ook gelezen dat de voorbije aankondigingen voor lancering van Disney+ in de zomer onder voorbehoud zijn, dus vrees eerlijk gezegd dat we nog eens extra gaan mogen wachten. Mogelijke redenen dat ze gaven waren problemen wegens corona, beslissingen van de Staat, ... Laatste nieuws was verdere uitbreidingen in West-Europa, Japan en Latijns-Amerika in 2020 (zonder nog apart ons land en zomer 2020 te noemen). Ik hoop alvast dat het hier tegen de zomer toch gewoon komt aangezien ze toch stilaan gaan uitpakken met grotere producties daar.

0 Likes