Beantwoorden
vlotte-eduard
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
On a roll... Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen sport40 & tvcc meer op Stories TV?

Hallo , ik weet niet of mijn vraag hier hoort , maar vind geen beter topic!

Mijn vraag dus ; 

Ik kijk digitale tv via een kaartje & nu merk ik dat op stories tv ineens geen sport 40 & tvcc meer te zien is ! Heb ik iets gemist ivm een verandering v/d tv zender ?

Kan iemand mij hieromtrent uitleg geven ?

0 Likes
20 reacties
vlotte-eduard
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
On a roll... Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen sport40 & tvcc meer op Stories TV?

@janne_man;In het begin van t topic staat er al dat ik tv kijk met een CI+ module .

                       Mijn tv is een sony smart tv & heel tevreden van .

                       Al de andere zenders die u aanhaalde werkten perfect maar Q2 stopte ineens tijdens

                       een film

                       De dag nadien was er geen vuiltje meer aan de lucht met Q2 & werkte alles terug                                normaal !

                       Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar de tv gids slaat hier ook wel                                 regelmatig op hol & af&toe zegt hem bij bepaalde zenders 5 a 10 minuten dat                                   zender gecodeerd is om nadien doodleuk op te springen 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen sport40 & tvcc meer op Stories TV?

Bij het inschakelen van de tv is de tv gids nog onvoldoende ingeladen. Dat kan wel eventjes duren. Bij overschakeling naar een zender waarvan de tv gids nog leeg is, is die vlug daarna gevuld. Het zou ook kunnen dat die in diezelfde tijd ook gevuld zou zijn indien ik niet overschakelde.

De melding dat een zender gecodeerd is, krijg ik hoofdzalijk als ik de tv inschakel op een gecodeerde zender. Ik krijg dat ook de eerste keer dat ik overschakel naar een gecodeerde zender. Doorgaans is die melding direct weg, soms blijft die wat langer terwijl het in tegenspraak is met het achterliggende beeld.

 

Het is zeer moeilijk om achteraf te kunnen aantonen war de oorzaak van iets is. Als mijn beeld wegvalt, probeer ik ofwel het analoge signaal ofwel het compacte. Dit bj zenders die daar aanwezig zijn. Als de storing langer duurt en ik wil absoluut dat programma bekijken, controleer ik of een andere zender op dezelfde mix (dezelfde frequentie). 

vlotte-eduard
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
On a roll... Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen sport40 & tvcc meer op Stories TV?

& daar gaan we weer ...zomaar een nieuwe "probeer"zender 🙄 stories tv volledig verdwenen & nu is 't  ineens tv plus 🤔

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen sport40 & tvcc meer op Stories TV?

zie dit bericht eens van 10-11 😉 

https://tv-digitaal.info/Thread-Stories-TV?pid=30877#pid30877 

 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
vlotte-eduard
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
On a roll... Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen sport40 & tvcc meer op Stories TV?

Had het al zien staan daar😉

0 Likes
vlotte-eduard
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
On a roll... Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen sport40 & tvcc meer op Stories TV?

Ik bedoel maar ; ne mens heeft niet altijd tijd om 't net af te schuimen , maar telenet communiceerd ook niets hierover ...in ieder geval vraag ik mij af hoelang dit weer gaat duren🤔😜

0 Likes