Beantwoorden
Davinci
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geluid loopt niet synchroon bij aflevering 4 seizoen 10

Bij het bekijken van the walking dead seizoen 10 aflevering 4 klopt het geluid niet.
Lijkt enorm voor of achter te lopen, bij het bekijken via de play app op mijn iPad, note 8 en online via de webbrowser.
Kan iemand bevestigen dat dit overal zo is of enkel op mijn account/toestellen?

Enig idee hoe dit te verhelpen?

Andere afleveringen hebben hier geen last van enkel aflevering 4 in Play (niet Play more).

Tags (1)
0 Likes
9 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geluid loopt niet synchroon bij aflevering 4 seizoen 10

@Davinci 

Hier is er geen enkel probleem. Alles loopt synchroon. Misschien was het toeval.

Antwoord een beetje nuanceren. Dit was via de webbrowser, maar niet yelo. Wel telenettv.be. Dus eigenlijk niet relevant.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Davinci
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geluid loopt niet synchroon bij aflevering 4 seizoen 10

Bizar... net bij mijn schoonbroer gecheckt en daar van hetzelfde...

Geluid in aflevering 4 loopt niet synchroon met het beeld. Getest via de browserversie van Yelo play.

Dus is zeker niet bij mij alleen het geval alvast en op alle toestellen met de yelo app getest, android en iOS.


0 Likes
Davinci
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geluid loopt niet synchroon bij aflevering 4 seizoen 10

https://www.telenettv.be/nl.html kan ik niet gebruiken, kan ik niet bij aanmelden enkel de https://www.yeloplay.be/ kan ik gebruiken net zoals de apps en via digicorder.

 

Maar zoals gezegd, zelfde resultaat daar.

0 Likes
Davinci
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geluid loopt niet synchroon bij aflevering 4 seizoen 10

Nog een korte update, net op mijn digicorder zelf gecheckt, daar liep het geluid idd normaal...

Zal een aflevering worden die ik dan niet via de play app kan bekijken enkel via de digicorder op tv zelf. 🙂

 

0 Likes
Daley
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Geluid loopt niet synchroon bij aflevering 4 seizoen 10

Op de nieuwe tv box kun je het geluid aanpassen als beeld/geluid niet synchroon loopt. Voor jou play app is er geen oplossing... s

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geluid loopt niet synchroon bij aflevering 4 seizoen 10

@Davinci net even zelf getest op enkele platformen en lijkt enkel een probleem te zijn op yeloplay.be.

 

Als je de Yelo Play app nu zou gebruiken om deze aflevering te kijken, is het geluid terug in orde. Het feit dat het geluid via yeloplay.be niet in orde is, is gekend en wordt zo snel mogelijk opgelost. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Davinci
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geluid loopt niet synchroon bij aflevering 4 seizoen 10

Bedankt Suzy voor het goede nieuws, ik check het vanavond even op de Yelo Play app op iPad 🙂
Zal nog posten om te bevestigen of het in orde is!

Davinci
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geluid loopt niet synchroon bij aflevering 4 seizoen 10

Net gecheckt en inderdaad geluid is weer synchroon op yelo app 🙂 super!

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geluid loopt niet synchroon bij aflevering 4 seizoen 10

@Davinci top! Normaal is het op yeloplay.be ook in orde voor deze aflevering vanaf 28/11, zo werd het mij toch bevestigd. 😉 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes