24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20723
vragen
|
Bij het bekijken van the walking dead seizoen 10 aflevering 4 klopt het geluid niet.
Lijkt enorm voor of achter te lopen, bij het bekijken via de play app op mijn iPad, note 8 en online via de webbrowser.
Kan iemand bevestigen dat dit overal zo is of enkel op mijn account/toestellen?
Enig idee hoe dit te verhelpen?
Andere afleveringen hebben hier geen last van enkel aflevering 4 in Play (niet Play more).
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier is er geen enkel probleem. Alles loopt synchroon. Misschien was het toeval.
Antwoord een beetje nuanceren. Dit was via de webbrowser, maar niet yelo. Wel telenettv.be. Dus eigenlijk niet relevant.
Bizar... net bij mijn schoonbroer gecheckt en daar van hetzelfde...
Geluid in aflevering 4 loopt niet synchroon met het beeld. Getest via de browserversie van Yelo play.
Dus is zeker niet bij mij alleen het geval alvast en op alle toestellen met de yelo app getest, android en iOS.
https://www.telenettv.be/nl.html kan ik niet gebruiken, kan ik niet bij aanmelden enkel de https://www.yeloplay.be/ kan ik gebruiken net zoals de apps en via digicorder.
Maar zoals gezegd, zelfde resultaat daar.
Nog een korte update, net op mijn digicorder zelf gecheckt, daar liep het geluid idd normaal...
Zal een aflevering worden die ik dan niet via de play app kan bekijken enkel via de digicorder op tv zelf. 🙂
Op de nieuwe tv box kun je het geluid aanpassen als beeld/geluid niet synchroon loopt. Voor jou play app is er geen oplossing... s
@Davinci net even zelf getest op enkele platformen en lijkt enkel een probleem te zijn op yeloplay.be.
Als je de Yelo Play app nu zou gebruiken om deze aflevering te kijken, is het geluid terug in orde. Het feit dat het geluid via yeloplay.be niet in orde is, is gekend en wordt zo snel mogelijk opgelost. 😉
Bedankt Suzy voor het goede nieuws, ik check het vanavond even op de Yelo Play app op iPad 🙂
Zal nog posten om te bevestigen of het in orde is!
Net gecheckt en inderdaad geluid is weer synchroon op yelo app 🙂 super!