Beantwoorden
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

(HBO) Max komt naar België

Vandaag in het nieuws: https://www.hln.be/tv/streamingdienst-hbo-max-komt-volgend-jaar-naar-belgie~ad40168d/?cb=e50f0930435...


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
48 reacties
waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 94
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

(HBO) Max komt naar België

ik had tot in juni dit jaar play more,maar heb dit volledig stopgezet.
heb nu zowel netflix,disney+ en sooner in de plaats.

de meeste programma's van national geografic wild(play more) staan ook op disney+.
en op sooner bieden ze veel betere films aan,dan op streamz en play more.
en de series van streamz(komedie en drama) op streamz vielen niet echt in mijn smaak.
en van de muziekzenders op play more keek ik enkel de klassieke muziek soms,maar dat heb ik nu nog in het basisaanbod bij telenet.

 

Kcquipor
Freshman Meerweter
Berichten: 62
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

(HBO) Max komt naar België


@Master-Magic  schreef:

@Kcquipor de Eurosport player was toch enkel voor nederland en niet voor belgie ???? (officieel is dit niet in belgie).


Juist andersom, Eurosport Player was alleen in België normaal want Nederland heeft al lang Discovery+ volgens mij 

waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 94
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

(HBO) Max komt naar België

in belgie kan je ook een abonnement nemen op de eurosport app of via de website.

dan zie je bijvoorbeeld alle koersen op eurosport zonder reclame,indien je via internet kijkt.
van het tennis heb je van de 4 grandslams je eigen keuze over alle banen en alle matchen,
alsook een groot atp-aanbod buiten de grandslams(bijna alle atp-toernooien,en vanaf telkens de eerste ronde).

 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5314
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

(HBO) Max komt naar België

@waterrat1978 heb gekeken op de site en er wordt enkel Nederland vermeld om de aankopen te doen om Eurosport online te kijken kijken. 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 94
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

(HBO) Max komt naar België

ik heb in juni de eurosport-dienst geaktiveerd via de app en google play store.en dit is nochtans gelukt toen.

 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5314
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

(HBO) Max komt naar België

@waterrat1978 geloof u, maar raar dat de site enkel Nederland vermeld, misschien maken ze een uitzondering via bepaalde opties (Google Play store).

belangrijkste is dat het werkt voor jou.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

(HBO) Max komt naar België

@luc55  lees dit eens:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231016_95125538

en dit:

https://www.hln.be/tv/streamingdienst-hbo-max-komt-volgend-jaar-naar-belgie-wat-betekent-dit-voor-st...

en tot slot dit:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/10/16/hbo-max-komt-naar-belgie/

 

ik zie nergens enkel Franstalig België maar gewoon België dus ook Vlaanderen, uiteraard spreken de walen voor hun beurt...

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5314
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

(HBO) Max komt naar België

@TRL idd, Vlaanderen komt ook aan de beurt verrassend genoeg, ben wel benieuwd naar de geluidskwaliteit van HBO via de app, op streamz is het simpel stereo via de site en app.

via de tv box zou er al iets meer als stereo gemerkt zijn, of moet zijn dat het surround systeem er zelf iets meer van maakt.

en in welke beeldkwaliteit HBO zal zijn, dat is ook zoiets, op streamz is het max 1080.

verwacht toch dat HBO ook 4K zal ondersteunen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

(HBO) Max komt naar België

@Master-Magic in Amerika is het jammer genoeg zoals Netflix, wil je het beste beeld en geluid 4K en Dolby Vision/Atmos zult ge veel mogen betalen.

bij Disney+ en Prime (en Paramount+) is dat niet zo en ik hoop dat het zo blijft.

nu nog Paramount+ en de cirkel is rond alles van Paramount en Universal is daar op aanwezig.

waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 94
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

(HBO) Max komt naar België

ik moet er bij zeggen dat je in belgie enkel het eurosport-gedeelte kan nemen,
dus niet de volledige discovery+.

dus niet naar de website of app van discovery+ gaan,
maar naar de website of app van eurosport.


m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

(HBO) Max komt naar België


@Master-Magic  schreef:

@m-jan20 

Een groot deel van wat je vermeld zit op vtmgo en GoPlay, 


Klopt, maar dan heb je 5 minuten reclame per kwartier dat je kijkt (VRT Max minder, maar nog altijd reclame). Of je zou apart VTM Go+ & GoPlay (Max, +, Nu, ...) moeten kopen, weer een heel gedoe met 28 verschillende apps...geef mij maar Streamz met HBO, VRT, VTM, Play, Originals, Sony/Paramount in 1 😞

Ik heb momenteel (via een actie onbeperkt in de tijd (heb dit al sinds jaar 1)) Streamz Premium voor €35/jaar. Beter ga je helaas niet vinden, met HBO inbegrepen 😕


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 499
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

(HBO) Max komt naar België

Ach kom laten we eerlijk blijven, Streamz is gewoon dood. Het is eigenlijk de duurste streamingdienst die je kan nemen met de belabberdste beeld- en audiokwaliteit. 

De interface van hun aanbod is wat klakkeloos in de TV Box gesmeten en als je hun app gebruikt dan is dit gewoon exact hetzelfde als de VTM Go app alleen in een ander jasje. 

Ik kan het alleen maar toejuichen dat ze hoogstwaarschijnlijk binnenkort geen HBO content meer kunnen aanbieden. Dan heb je eindelijk de mogelijkheid om hier met een veel betere TV ervaring van te genieten. 

Want laten we nu eerlijk zijn die Vlaamse Netflix dat in eerste instantie werd beloofd is ver zoek. Er zijn geen Streamz exclusieve series/films. Als je een paar weken wacht zie je ze toch. 

Daarnaast wie zit er nu echt te wachten op die nieuwe trend van shorties? Heb je daar echt een videostreaming dienst voor aangeschaft?

Neen…de dag dat Streamz zijn boeken dicht doet mag je blij zijn. Je verkrijgt namelijk andere en betere  diensten.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

(HBO) Max komt naar België

Als het écht zo slecht was, zouden ze niet bijna een half miljoen klanten in Vlaanderen hebben. Wel inderdaad zéér duur, zeker voor de beeldkwaliteit/audio die ze leveren. Over de app (Apple TV & iPad) heb ik eigenlijk echt niet te klagen, werkt gewoon goed. Streamz is telkens helaas gewoon nét niet, al was ik altijd al een tevreden klant (met die promo, anders inderdaad ander verhaal voor 12/maand).

Ik kijk graag HBO & Vlaamse fictie, dus voor mij was dit echt de ideale combinatie voor €2,9/maand... Disney en Prime kijk ik niet, sporadisch wel is een Netflix Original. Zal wel persoonlijk zijn, en dus voor iedereen anders. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5314
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

(HBO) Max komt naar België

@BillyX de beide apps zijn idd dezelfde van streamz en VTMgo app, maar de technische kant van de apps zijn anders, de streams zijn beide anders op gebied van beveiliging en streaming verwerking.

op VTMGo zijn het DASH streams en via streamz zijn het gewone streams, maar voor de rest heb je dezelfde geluidskwaliteit, pover stereo, en HD 1080 beeld met voor sommige series slechte bron en teveel gecomprimeerd, van de VRT komen er veel slechte kwaliteit series, Witse is daar een goed voorbeeld in.

ben benieuwd naar HBO via hun eigen app en site wat deze aanbieden voor hun beeld en geluid.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5314
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

(HBO) Max komt naar België

@TRL benieuwd of paramount+ echt wel komt in belgie, zou mooi zijn beetje extra aanbod, maar heb al gehoord dat het ook veel oudere films zijn en series dat al meermaals op tv zijn geweest.

we zien wel, misschien in 2025 paramount+ in belgie zoals met HBO dat een jaar later komt dan Nederland of tegen dan 2 jaar later.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.