Beantwoorden
Steven-E
Experienced Meesterweter
Berichten: 2598
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

(HBO) Max komt naar België

Vandaag in het nieuws: https://www.hln.be/tv/streamingdienst-hbo-max-komt-volgend-jaar-naar-belgie~ad40168d/?cb=e50f0930435...


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
108 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2862
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

(HBO) Max komt naar België

Zijn top kaarten en zeer veilig en kleinere banken geven ze zonder probleem gratis

Was een probleem met borg jacht zou terug betaald zijn was niet zo

Maar met deze kaarten geen probleem

waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 100
Full speed writing! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

(HBO) Max komt naar België

ik heb een prepaid-kredietkaart(bpost bpaid),waarmee je niet onder 0 kan gaan.
dus als er geen saldo op die kaart staat,kan een abonnement wel degelijk worden onderbroken(denk ik).
wanneer je nu een nieuwe bankkaart krijgt,krijgt het ook de functies van een kredietkaart(maestro wordt dan visa of mastercard).

maar wat ik graag wens te weten is,
zal je via de eurosport app,nog het sportpakket apart kunnen nemen?en komt er ook zo'n -50% aktie voor belgie?
want anders kost hbo max minstens 6,5 euro per maand+5 euro extra voor het sportpakket,
dit zou minstens 11,5 euro per maand betekenen,ook al wil je enkel het eurosport-pakket.


luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2862
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

(HBO) Max komt naar België

(krijgt het ook de functies van een kredietkaart(maestro wordt dan visa of mastercard).

Neen het geen kredietkaart je betaald meteen en je hebt geen bescherming om een auto te huren ben je er ook niets mee

Het is gewoon gemakkelijk betalen op een web shop en zeker buiten de E.U

Voor de rest is er nog geen info beschikbaar eurosport HBO was de laatste dagen stil over

We zullen zien bij de start

Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

(HBO) Max komt naar België


@waterrat1978  schreef:

maar wat ik graag wens te weten is,
zal je via de eurosport app,nog het sportpakket apart kunnen nemen?en komt er ook zo'n -50% aktie voor belgie?
want anders kost hbo max minstens 6,5 euro per maand+5 euro extra voor het sportpakket,
dit zou minstens 11,5 euro per maand betekenen,ook al wil je enkel het eurosport-pakket.


Momenteel houdt HBO Max de lippen stijf op elkaar wat betreft een eventuele kortingsactie. Wel wordt verwacht dat, als er net als in Nederland een korting van 50% komt, deze enkel zal tellen op het gewone HBO Max-abonnement en dus niet op het aparte sportpakket (wat 5 euro per maand zou gaan kosten).

Ik ben zelf ook jarenlang abonnee geweest van de Eurosport Player en kreeg deze week ook nog een mail dat het supervoordelige jaarabonnement vanaf de volgende betaling (volgende maand voor mij) wordt omgezet in een maandabonnement, waardoor dit aparte abonnement mij 6,99 euro per maand (ongeveer 84 euro per jaar dus) gaat kosten ipv het huidige 39,99 euro waarop je vroeger kon abonneren.

Dus kort samengevat: als de Eurosport App als apart aanbod zou blijven bestaan, is het voor sportliefhebbers goedkoper een Eurosport-abonnement te houden. Ben je ook geïnteresseerd in films, series, reality, ... van HBO Max, dan kan je beter de sport add-on nemen van 5 euro per maand, ook al kost dit op jaarbasis nog altijd 20 euro meer (ofwel 50% meer) dan wat we de voorbije jaren betaalden.

Verschillende media hadden een paar weken gemeld dat er een soft-launch zou plaatsvinden op 11 juni in België, voordat HBO Max officieel van start gaat op 1 juli. Mogelijks zullen ze dus wachten tot 11 juni om alle details over prijzen en kortingen te onthullen voor België.

waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 100
Full speed writing! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

(HBO) Max komt naar België

momenteel heb ik een abonnement op de eurosport app via de google play store,
ik kan de uitzendingen in SD-kwaliteit bekijken(wat handig is voor mij,want heb het goedkoopste internetabonnement).
heeft er iemand al een idee,of het voor mijn situatie hetzelfde zou kunnen blijven?

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2862
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

(HBO) Max komt naar België

Alles blijft bij oude ook de prijs geen paniek

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2862
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

(HBO) Max komt naar België

Vanaf de soft-launch  op 11 juni in België kan je gratis kijken tot 1 juli 

Dit was niet in Nederland

Let op vanaf 1 juli begint de rekening te lopen

We hopen dat dit duidelijk is ook staat die  app op de tv  box

Bij andere toestellen moet je betaal gegevens activeren

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 330
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect!

(HBO) Max komt naar België


@luc55  schreef:

(krijgt het ook de functies van een kredietkaart(maestro wordt dan visa of mastercard).

Neen het geen kredietkaart je betaald meteen en je hebt geen bescherming om een auto te huren ben je er ook niets mee

Het is gewoon gemakkelijk betalen op een web shop en zeker buiten de E.U


@luc55 en vertel eens waarom zou je bescherming (verzekering) moeten hebben om een maandelijks/jaarlijks bedrag (dat vast staat) te kunnen betalen? en wie heeft het hier over auto huren???

@waterrat1978 ge kunt perfect met u nieuwe Debit Visa/Mastercard kaart een abonnement nemen op HBO Max of gelijk welke streaming dienst, het zal enkel meteen van u zichtrekening gaan en niet de volgende maand zoals een kredietkaart, geen reden tot paniek want het is een vast bedrag per maand of per jaar en de onzin van niet verzekerd en bla bla bla is hier totaal naast de kwestie... 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5364
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

(HBO) Max komt naar België

@TRL ik denk dat een jaar abbo dan gemakkelijker is, een heel jaar geen omkijken naar en je hebt ook nog korting, als de prijs dan eens stijgt met een euro ofzo, dan gaat die prijs voor jou later in dan de rest dat elke maand betalen, en daarna kan je nog opzeggen als je de prijs te hoog vindt.

en wees maar zeker dat de prijs van HBO een jaar of 2 jaar later nog zal stijgen in prijs met een euro, ze staan er bekend voor om de hoogste prijs te willen voor hun aanbod.

en dat sport pakket zal ook nog extra betalend worden zoals ze nu al gaan aanbieden en niet apart te bestellen zijn zoals nu bestaat nog.

 

en het laatste nieuws van vandaag is dat HBO start in belgie op 1 Juli, staat ook op de site als je er op gaat in belgie zonder VPN.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2862
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

(HBO) Max komt naar België

In het begin was het een jaar daarna was het maandelijks

En over de prijzen Hbo   is correct geweest zeker de oude klanten houden alles aan de oude prijs

zeer mooie gebaar van Hbo

En die vpn had je niet nodig

We zullen zien op 1 juli  er zal niet veel veranderen

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5364
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

(HBO) Max komt naar België

@luc55  HBO heeft wel gemeld dat die actie niet blijvend is dat ze dit dus allen tijden kunnen aanpassen weer, dus kan zo goed zijn dat zr na 6 maand zeggen, we schaffen het voordeel af en we voeren de gewone prijs door.

momenteel heb je wel vpn nodig om een abbo op hbo te hebben in België via nl of usa, na 1 juli niet meer.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 100
Full speed writing! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

(HBO) Max komt naar België

Iets eerder moet je al een nieuwe app installeren. Vanaf 11 juni krijgen gebruikers bij het openen van de HBO Max-app de melding om een compleet nieuwe app te downloaden. Pas vanaf 13 augustus moeten bestaande abonnees doorgeven met welk abonnement ze verder willen gaan. De levenslange korting blijft staan, zoals eerder ook het geval was bij Skyshowtime. Het is nog niet bekend hoe duur de andere abonnementen worden.

HBO Max wordt vernieuwd: zo gaat jouw abonnement veranderen (iphoned.nl)

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2862
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

(HBO) Max komt naar België

De voordeel prijs blijft zolang je niet stop zet of abo wijzigt

 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2862
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

(HBO) Max komt naar België

Klopt bij de info staat dat de zwarte app een blauwe wordt

voor de rest moet je niets doen

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 330
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect!

(HBO) Max komt naar België


@Master-Magic  schreef:

@luc55  HBO heeft wel gemeld dat die actie niet blijvend is dat ze dit dus allen tijden kunnen aanpassen weer, dus kan zo goed zijn dat zr na 6 maand zeggen, we schaffen het voordeel af en we voeren de gewone prijs door.


@Master-Magic in Nederland is dat nog niet aan de orde en hier is het zelfs nog niet officieel verkrijgbaar en je gaat hier weer alles in twijfel trekken, waarom? 😉

We weten zelfs nog niet als we de 50% korting gaan krijgen. 🤔