24650
netweters
|
151390
antwoorden
|
20594
vragen
|
@Ex-Netweter Idd qua beeld is hbo wel super goed, ga vanavond eens naar innerspace kijken op hbo, dat is een jaren 80 film, heb de Superman films in 4K gezien en was niet echt overtuigd van dat beeld, het zijn ook al films van eind jaren 70 en misschien geen al te beste kwaliteit,
nieuwe films zijn fantastisch in 4K, the meg, prachtig gemaakt qua beelden onder water enz.
ben nu ook weer eens primevideo aan het testen voor een maandje, staan ook nog mooie films op.
Nog een update over HBO Max, de Eurosport uitzendingen via HBO Max zijn in HD allemaal.
De beeldkwaliteit van de streams is Full HD 1080p/50, uitgezonderd de openings- en sluitingsceremonie, die in UHD worden gestreamd.
wat zal er in HD zijn en wat in full HD?
ik bedoel de dingen los van de olympische spelen.
@waterrat1978 Openingsceremonie en einde in 4K, de rest in 1080 HD beeld.
Lees net dat dit voor elke abonnee is dat je kan kijken naar de Olympische spelen en geen abbo op sport nodig hebt, wel mooi cadeau voor elke klant wie dit wil zien en niet extra wilt betalen.
@Master-Magic schreef:Lees net dat dit voor elke abonnee is dat je kan kijken naar de Olympische spelen en geen abbo op sport nodig hebt, wel mooi cadeau voor elke klant wie dit wil zien en niet extra wilt betalen.
Dat was al van in het begin gezegd dat de Olympische Spelen inbegrepen zijn in elk abonnement en dus geen sport add-on noodzakelijk is hiervoor.
Wat betreft het filmaanbod: traag maar gestaag komen er films bij die er in het begin nog niet op stonden. Zo werden vandaag de 2 Space Jams-films nog toegevoegd en staat Wonder Woman 1984 er als titel al op met vermelding "Binnenkort". Ook is de enige ontbrekende oudere Mad Max-film genaamd Beyond Thunderdome ook beschikbaar ondertussen, net als bijvoorbeeld de eerste film van The Meg die ook niet beschikbaar was op 1 juli.
Het zou wel handig zijn als HBO Max zelf op z'n sociale media zou communiceren wat er allemaal wordt toegevoegd en wanneer.
@Hofkens elke week worden er enkele films toegevoegd aan de lijst, altijd rond de 4 films per week extra, op donderdag worden ze toegevoegd als binnenkort en zaterdag op zondag nacht worden ze actief, om tegen maandag allemaal actief te zijn.
deze link is ook handig om te zien wat ze hebben aan films.
https://hbo.max.com/be/nl/sitemap/movies
of de lijst met series.
Toch opmerkelijk om te zien dat ze in de App Store films adverteren die nog niet eens beschikbaar zijn: Barbie, The Meg 2, Blue Beetle.
Er staat voorlopig nog maar een fractie (ik gok oprecht 1-2%) van het reality Discovery aanbod op de Belgische HBO Max (vergeleken met aanbod Discovery+ in NL). Ik dacht dat deze samengevoegd waren? Ook qua fictie films/series is BE HBO Max voorlopig beetje lachwekkend vergeleken met USA aanbod. Zal wel met rechten te maken hebben en zich (hopelijk) recht trekken in de toekomst. Ik wacht alvast nog 1-2 jaar om dan nog is terug te kijken of er verbetering is.
Voorlopig écht niet z'n €10/maand waard, deze versie van HBO Max.
@Master-Magic schreef:@waterrat1978 Openingsceremonie en einde in 4K, de rest in 1080 HD beeld.
@Master-Magic zoals het hoort, loepzuiver! 😲 Ik ga al zeker niet kijken op VRT of Eurosport...
En met audiokeuze in X aantal talen of geen commentaar 😉
@Ex-Netweter De openingsshow is idd zeer zuiver beeld, beter dan via VRT, zit even op Eurosport HD te kijken,
de stream van hbo is veel zuiverder beeld in dolby vision 4K, een wereld van verschil.
zie alleen wel nl geluid staan, eens dat uitzetten dan 😜
²Wat was dat genieten van de koers tijdrijden in de gietende regen, met onze 2 Belgen Remco en Wout. Met en zonder commentaar 🙂 En dit allemaal op HBO Max Paris 2024.
Proficiat aan onze 2 helden!
Perfect beeld op Eurosport (via HBO Max) en op de VRT was 't commentaar maar droevig 😞
Geef mij maar HBO Max...
Heb nu abbo van 9 99 euro
Aquamen gezien, beeld mooi maar geluid viel toch ferm tegen
Kijk met tv samsung smart en samsung soundbar
@K-330 @Master-Magic heb eens een poging gedaan om naar de spelen te kijken op de VRT, vrouwenbasket USA tegen AUS heb het welgeteld 10sec volgehouden en ben terug overgeschakeld op HBO Max.
VRT is precies analoge tv kwaliteit, echt triestig gewoon...
Wij hebben hier genoten van de Olympische spelen in Parijs op Eurosport. En dit via HBO Max en af en toe via VRT.
Maar toch een pluim voor HBO Max!!!!
@Master-Magic Netflix heeft precies de bitrate wat opgeschroefd, is dan nog geen film in Dolby Vision daar is de bitrate nog hoger, benieuwd hoe hoog die nu ga zijn, ga da straks eens testen... 😁