Beantwoorden
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Hoe Eleven Sports-abonnement stopzetten?

Beste, hoe zet ik een Eleven abonnement stop? Ik heb een Pro League abonnement van 10.99 euro sedert 11 augustus 2020. Als ik op mijn account klik rechts boven op het manneke krijg ik links en balk te zien met bovenaan "mijn account" onderverdeeld in abonnementen, account details, betalingsdetails en voorkeuren. Rechts zie je dan alle mogelijke abonnementen die je kan nemen met onderaan een klikbalk waar abonnement selecteren in staat behalve het abonnement die ik heb genomen staat er in de balk om op te klikken "annuleren". Als ik naar de vragen ga met antwoorden bij eleven staat er om een abonnement op te zeggen. Klik op het + teken naast abonnementen en klik op annuleer en na bevestiging is je abonnement geannuleerd. Maar ik zie nergens dat + staan?! Is dat wel belangrijk dat + teken. Wel zoals al eerder heb vermeld staat onderaan het abonnement die ik gekozen heb annuleren maar ik mis dat + teken. Zou het misschien kunnen om mijn abonnement te annuleren dat ik enkel onderaan op de balk moet klikken waar annuleren opstaat? Met vriendelijke groeten, Danny

 

Titel bewerkt door @Lieselot91 

0 Likes
10 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Hoe Eleven Sports-abonnement stopzetten?

@danny9 

Blijkbaar kan/moet je op een bepaalde manier opzeggen, afhankelijk van hoe je het abo genomen hebt. Op volgende link vind je misschien de oplossing van je probleem.

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-producten-en-diensten-beheren/mijn-opties/hoe-activeer-deactiveer...

Knipsel.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Hoe Eleven Sports-abonnement stopzetten?

@danny9 heb je dit abonnement afgesloten op de Eleven site zelf, of in de app via iPhone of iPad? 

 

Ik heb zelf m'n abonnement probleemloos kunnen opzeggen door Mijn Account -> Abonnementen -> Abonnement opzeggen (te selecteren bij de optie 'maandpas'). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Hoe Eleven Sports-abonnement stopzetten?

Heb een abonnement via mijn laptop op de site van eleven genomen. Dat is een volledige donker blauwe achtergrond die site van eleven. Gewoon een account aangemaakt en een abonnement maandpass van 10.99 euro genomen en betaald via paypal.

0 Likes
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Hoe Eleven Sports-abonnement stopzetten?

Bij orange staan dezelfde vragen en oplossing als bij eleven. Ik kan moeilijk na het nemen van een abonnement op 11 / 08 / 20 naar mijn genomen maandpass gaan waar onderaan in het balkje annuleren staat en daar eens op te gaan klikken om te kijken of op deze manier mijn abonnement kan gestopt worden terwijl ik betaald heb tot 11 / 09 / 20.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Hoe Eleven Sports-abonnement stopzetten?

@danny9 als je het echt niet zelf vindt/het niet kan, neem je best contact op met Eleven. Dan kunnen ze dit voor jou regelen. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Hoe Eleven Sports-abonnement stopzetten?

Ik heb me al zot gezocht achter een e-mail adres of telefoon nr van Eleven maar die is nergens te vinden.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Eleven Sports-abonnement stopzetten?

@danny9  Contacteer Eleven Sports Network via info@elevensports.be of telefoonnummer 03/ 226.16.99. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Hoe Eleven Sports-abonnement stopzetten?

Via Facebook antwoorden ze ook zeer snel! 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Hoe Eleven Sports-abonnement stopzetten?

@danny9 Hier heb ik nog iets gevonden op de website van Eleven.

 

Alle Eleven Sports pakketten worden aangerekend op het moment van aankoop. De daaropvolgende betalingen hangen af van het pakket dat je hebt aangekocht.
Voor alle vragen en opmerkingen over betalingen kan je ons contacteren via support@elevensports.be

 

link: https://faqs.elevensports.be/faqs_eleven_be/nl-faq/

 

0 Likes
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Hoe Eleven Sports-abonnement stopzetten?

Beste, 03/2261699 telefoon nr bestaat blijkbaar niet meer want er neemt niemand af. De telefoon nr van Eleven is met zekerheid 02/229 34 70. Heel vriendelijk personeel die u duidelijk helpt. Met vriendelijke groeten, Danny