Hoe Eleven Sports-abonnement stopzetten?
Beste, hoe zet ik een Eleven abonnement stop? Ik heb een Pro League abonnement van 10.99 euro sedert 11 augustus 2020. Als ik op mijn account klik rechts boven op het manneke krijg ik links en balk te zien met bovenaan "mijn account" onderverdeeld in abonnementen, account details, betalingsdetails en voorkeuren. Rechts zie je dan alle mogelijke abonnementen die je kan nemen met onderaan een klikbalk waar abonnement selecteren in staat behalve het abonnement die ik heb genomen staat er in de balk om op te klikken "annuleren". Als ik naar de vragen ga met antwoorden bij eleven staat er om een abonnement op te zeggen. Klik op het + teken naast abonnementen en klik op annuleer en na bevestiging is je abonnement geannuleerd. Maar ik zie nergens dat + staan?! Is dat wel belangrijk dat + teken. Wel zoals al eerder heb vermeld staat onderaan het abonnement die ik gekozen heb annuleren maar ik mis dat + teken. Zou het misschien kunnen om mijn abonnement te annuleren dat ik enkel onderaan op de balk moet klikken waar annuleren opstaat? Met vriendelijke groeten, Danny
Titel bewerkt door @Lieselot91
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
Eleven Sports