24.885
netweters
|
153.376
antwoorden
|
20.804
vragen
|
Bij het inloggen op de Streamz-app via de "Telenet knop" volgt er steeds een melding "Sorry , een fout aan onze kant. We fixen het zo snel mogelijk."
Is reeds zo sinds we verplicht worden via de Streamz-app te kijken. Nog mensen met dit probleem?
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Inloggen op Streamz
Een overbelasting zeker
Bij de overschakeling dinsdag hebben ze de link van streamz naar alle telenet tv app gebruikers gestuurd waarom geen idee
Overbelasting van 4 dagen??? Lijkt me niet.
Zijn er nog mensen met dit probleem?
Op PC/laptop lijkt het wel te werken , enkel op alle mobiele toestellen(dus via app) problemen. Ook als je via webbrowser gaat na wissen van app zelfde probleem.
Het werkt nog steeds niet.
@Mark
Ik kamp met hetzelfde probleem. Alles heb ik al geprobeerd maar tevergeefs.
Hopelijk is er een "snelle" oplossing van Telenet want dit duurt toch al enkele dagen.
Enig idee of de techniekers nog steeds de brug aant pakken zijn? Dit is nu al zoveel dagen aan de gang,betaal er genoeg voor,en kan het nu al verschillende dagen niet gebruiken
Het is natuurlijk maar een opkomende gedachte , maar zou het kunnen dat het probleem zich voordoet omdat ik nog een digicorder heb en nog geen nieuwe tv box? Zoals gezegd maar een gedacht en zou in principe niet mogen , maar toch ...
Benieuwd of er ook enige compensatie volgt.
Ik heb hetzelfde probleem en al een nieuwe box. Dus daar zal het niet aan liggen.
Nog altijd niets ?? geen streamz app inlog mogelijk
👎idem hier, nog altijd
Via Telenet IP box geen probleem.
Ligt gewoon in en speelt alles af.
Digibox Enzo ook geen probleem hier,enkel de app