Beantwoorden
Coyzz
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Complimentendag Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Inloggen op playsports.be geeft SSM_1160 foutmelding

Hallo als ik met de laptop inlog op Playsports en vervolgens iets wil afspelen via de tv gids van Play sports krijg ik telkens onderstaande melding:

 

SORRY, AFSPELEN LUKT NIET

Er liep iets mis. Probeer later opnieuw.

PROBEER OPNIEUW

(SSM_1160)

 

Vroeger had ik geen probleem om online te kijken (via laptop).  Ik zie hiervoor nog al vragen gesteld zijn op Netweters maar ik zie niet direct een oplossing voor mijn probleem.

Ik log wel in via mijn ouders hun account op PlaySports. Zij zijn onlangs overgeschakeld naar de nieuwe TV-box (ervoor digicorders) ik weet niet of dit er iets met te maken kan hebben?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Play sports

0 Likes
15 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Inloggen op playsports.be geeft SSM_1160 foutmelding

 

@Coyzz  Zij zijn onlangs overgeschakeld naar de nieuwe TV-box,PlaySports mee overgezet?

Blokkeren via ander accaunt zou best kunnen.

 

Coyzz
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Complimentendag Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Inloggen op playsports.be geeft SSM_1160 foutmelding

Dat is dan wel jammer, dan zal ik waarschijnlijk niet de enige zijn die dit probleem heeft.

Zou dit in de toekomst wel terug moeten werken dan, of blokkeert telenet het kijken via een andere account?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Inloggen op playsports.be geeft SSM_1160 foutmelding

@Coyzz lijkt me eerder dat je ouders een 'gebruiker' account voor je moeten aanmaken op Mijn Telenet. Hier kan je dan gebruik van maken om in te loggen op de Telenet TV-app, maar ook op de Play Sports website. Zij zijn normaal de 'beheerder' waardoor ze jou een account kunnen aanmaken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Coyzz
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Complimentendag Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Inloggen op playsports.be geeft SSM_1160 foutmelding

Ja zij kunnen zelf nog playsports kijken op tv. Dus zal wel overgezet zijn dan 🙂

0 Likes
Coyzz
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Complimentendag Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Inloggen op playsports.be geeft SSM_1160 foutmelding

Ok ik ga eens kijken voor die gebruikers account te activeren. Vroeger werkte het allesinds zonder die gebruikers account. Ik houd jullie op de hoogte.

0 Likes
Coyzz
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Complimentendag Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Inloggen op playsports.be geeft SSM_1160 foutmelding

Hallo Suzy, Er is een gebruikersaccount voor mij aangemaakt onder mijn vader zijn profiel. Als ik mij daar nu met aanmeld op playsports krijg ik nog altijd dezelfde foutmelding.

Dus dit is ook geen oplossing 😞

0 Likes
Coyzz
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Complimentendag Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Inloggen op playsports.be geeft SSM_1160 foutmelding

Hallo, het rare is wel dat ze via TV nog naar playsports kunnen kijken. Maar als ik inlog via internet op de playsports wegpagina met mijn vader zijn account dan staat er rechtsboven in een groene balk "Word play sports". Terwijl Playsports al actief is.

Dus op de internet pagina is het alsof ze nog geen playsports zijn. Maar via TV kunnen ze wel naar playsports kijken 🤔.

0 Likes
Coyzz
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Complimentendag Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Inloggen op playsports.be geeft SSM_1160 foutmelding

Hallo, het rare is wel dat ze via TV nog naar playsports kunnen kijken. Maar als ik inlog via internet op de playsports wegpagina met mijn vader zijn account dan staat er rechtsboven in een groene balk "Word play sports". Terwijl Playsports al actief is.

Dus op de internet pagina playsports is het alsof ze nog geen playsports zijn. Maar via TV kunnen ze wel naar playsports kijken 🤔.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5856
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inloggen op playsports.be geeft SSM_1160 foutmelding

@Coyzz 

Hoe log je in op de playsport pagina ? Is dit met de letter en de cijfers die je ooit hebt gehad op je vader zijn account of gebruik je zijn Telenet email adres ? 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Coyzz
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Complimentendag Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Inloggen op playsports.be geeft SSM_1160 foutmelding

Via telenet email adres. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5856
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inloggen op playsports.be geeft SSM_1160 foutmelding

@Coyzz 

Gebruik eens de letter met de cijfers en daar het bijbehorende wachtwoord.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Coyzz
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Complimentendag Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Inloggen op playsports.be geeft SSM_1160 foutmelding

@patrick37 @Suzy @robatoras via www.telenettv.be werkt het wel om naar de playsports kanalen te kijken/streamen. Zonet getest.

Via www.playsports.be werkt het NIET om te streamen. 

Ik vermoed telenet met een bug probleem zit door de nieuwe tv box?! 

Zie ook dit topic van 2021: https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Kan-kijken-via-Playsports-be-nog/td-p/131750

0 Likes
Coyzz
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Complimentendag Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Inloggen op playsports.be geeft SSM_1160 foutmelding

Het werkte voordien ook met het email adres... zou raar vinden nu opeens met letter en cijfer zou werken. Zal het eens proberen..

0 Likes
Coyzz
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Complimentendag Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Inloggen op playsports.be geeft SSM_1160 foutmelding

Dus via telenettv.be werkt het wel om playsports kanalen te bekijken (zowel met een gebruiker account als met de hoofdaccount), het is alsof de playsports.be niet meer weet 

de playsports actief is sinds de overstap is gedaan naar de tv-box.

( Ik kan klikken op wordt playsports rechtsboven aan op www.playsports.be, dus ik heb nogmaals playsports aangevraagd, benieuwd of dit nu 2 keer op de facturatie zal verschijnen playsports 🙄  )

Dus voortaan zal ik via www.telenettv.be kijken naar playsports kanalen en de webiste www.playsports.be niet meer gebruiken om naar playsports te kanalen te kijken want dit werkt toch niet. 

 

0 Likes