Beantwoorden
Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Moeten wij nu echt overgaan naar Orange om de JPL te kunnen zien?

Tags (2)
0 Likes
232 reacties
Guyke1
Professional Weetjesweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Jupiler Pro League op Play Sports

Ik heb de knoop doorgehakt en ben overgeschakeld naar de concurrentie.

Het spelletje blijft te lang aanslepen bij "Telenet".

En ik hoop dat er nog velen zullen volgen.

riji
Experienced Meerweter
Berichten: 114
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Jupiler Pro League op Play Sports

Ik heb mijn Play Sports opgezegd (bij een zoals altijd vriendelijke klantendienst).

Nu via hun website naar Eleven Sports kijken. 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Jupiler Pro League op Play Sports


@riji  schreef:

De commerciële strategie van TN is al enkele jaren dezelfde: de klant meer kwantiteit en kwaliteit bieden voor.... meer geld. Daarom zijn veel producten en diensten gebundeld en moet je als klant de volledige bundel nemen of je hebt niets. Op sportief vlak is dit Play Sports (30 euro/maand): je moet ALLE sporten nemen en tevens in het voetbal ook de STUDIO panels.


Voor jou (en vele andere) is dit inderdaad een slechte zaak. In dit huishouden werkt dit wel, aangezien er naar Golf, Formule 1 & voetbal kan worden gekeken voor €20/maand. Ik vind ook dat ze, zoals bijvoorbeeld Orange & Proximus, voetbal apart zouden moeten aanbieden. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Jupiler Pro League op Play Sports

Ik probeer al sinds deze ochtend om in te loggen op de Eleven sports app van mijn Samsung Smart TV. Al de ganse dag lukt dit niet omdat er geen verbinding kan gemaakt worden naar de authentication server (ipv authentification...). Probeer opnieuw staat er... De app zelf is al ganse dag content aan het laden... Het ligt niet aan mijn internetverbinding want Netflix werkt perfect... Dat belooft! Ze hebben ook nog niemand gevonden die de samenvattingen wilt uitzenden! Dit wordt een fiasco! Ik heb ondertussen mijn digicorder geprogrammeerd voor de samenvattingen op RTBF!

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Jupiler Pro League op Play Sports


@Ex-Netweter  schreef:

Ze hebben ook nog niemand gevonden die de samenvattingen wilt uitzenden! Dit wordt een fiasco! Ik heb ondertussen mijn digicorder geprogrammeerd voor de samenvattingen op RTBF!


Zeer onduidelijk allemaal inderdaad, lijkt wel alsof ze pas de laatste week in gang zijn geschoten. VRT heeft wel al een akkoord beet voor Extra Time. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
winto
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
It's your ninth party! Say what?! On a roll... Yelo Play-app voor Windows?

Jupiler Pro League op Play Sports

Komaan telenet,denk misschien ook eens aan onze bejaarden die graag voetbal kijken en niet kunnen werken met al die moderne technologie.Tegen mijn moeder van 80 jaar oud die heel graag voetbal kijkt moet ik echt niet gaan uitleggen hoe een chromecast werkt.Een groot deel van deze doelgroep hebben zelfs geen pc of smartphone om te gaan casten.En veranderen van provider is allemaal goed en wel maar als je dan graag veldrijden kijkt tijdens de winter dan kan je dat ook niet meer bekijken want dat zit allemaal bij telenet.

 

 

 

 

0 Likes
winto
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
It's your ninth party! Say what?! On a roll... Yelo Play-app voor Windows?

Jupiler Pro League op Play Sports

Ook de geregistreerde fans die geen abbo hebben krijgen 15 procent korting op een van de passen naar keuze bij eleven sports.Dank u wel Brugge.

 

 

 

 

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Jupiler Pro League op Play Sports

@Eric007 Vrt heeft helemaal niet de rechten om de ruime samenvattingen te tonen, zoals we die kenden bij Sports Late Night op vier en Stadion op VTM. VRT behoud de maandag met 'Extra Time', via radio1 en clips van doelpunten op hun Sporza app/site. Voor de ruime samenvattingen op vrijdag, zaterdag en zondagavond is nog geen akkoord, is Telenet met hun zenders v SBS nog voor aant strijden.

Follow the White Rabbit
0 Likes
TomVereecken
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Jupiler Pro League op Play Sports

Ik schakel ook over naar Proximus. De eerste competitiewedstrijd van mijn favo team mis is al..sorry telenet...

0 Likes
Yveke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Is er al iemand die op Samsung Smart Tv kan kijken?Ik krijg gewoon wit beeld..

0 Likes
Vic55
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
De vlam zit erin. π-DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Jupiler Pro League op Play Sports

Kan er hier hier iemand melden op welke wijze je als Play sport klant een Chronecast voor 25€ kunt aankopen?

0 Likes
riji
Experienced Meerweter
Berichten: 114
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Jupiler Pro League op Play Sports

Een kleine feedback: ik heb gisteren de match Brugge-Charlerloi gezien: vanaf de website van Play Sports (browser Safari) met een computer (MacbookPro) met HDMI-kabel naar een LG-TV (65", 4k).

De beeldkwaliteit was dik in orde (ik heb het niet gecontroleerd, maar ik vermoed dat het FHD was).

Er was slechts éénmaal een korte hapering van enkele seconden.

Wat de omkadering betreft: 2 (vertrouwde commentatoren P. Joos & H. Verheyen, plus nog interviews naast het veld), dus ook helemaal OK. Ik behoef overigens die studiopanels; wellicht ben ik niet alleen)

Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Jupiler Pro League op Play Sports


@Vic55  schreef:

Kan er hier hier iemand melden op welke wijze je als Play sport klant een Chronecast voor 25€ kunt aankopen?


https://toestellen.telenet.be/google-chromecast-3-tnweb-2061994.html

0 Likes
Yveke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Samsung Smart TV UE 55 Ju 6770 geeft al 2 dagen wit beeld.Ik ben in druk mail verkeer met Elven maar tot hier toe kunnen ze het probleem niet oplossen.In laatste mail vragen ze type televisie voor kunnen door te geven.Benieuwd of er hier mensen zijn met andere types van Samsung Smart TV die wel beeld hebben..

 
 
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Jupiler Pro League op Play Sports

die samsung  werkt die op Android TV of  Tizen ik weet vroeger zijn er problemen geweest de tv die verkocht zijn geweest via bol. in nederland kosten mensen niet veel mee doen alleen een digibox aan hangen de tv tuner en ander systemen werkte niet goed  om dat dit een ingevoerd toestel was en niet voor Europa bedoeld was

0 Likes