Beantwoorden
Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Moeten wij nu echt overgaan naar Orange om de JPL te kunnen zien?

Tags (2)
0 Likes
232 reacties
Guyke1
Professional Weetjesweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Jupiler Pro League op Play Sports

Eind augustus begint het 3 de kanaal voor 1B en vrouwenvoetbal.

 

Wie gelooft er nog in dat "Telenet" een deal sluit met "Eleven" en zo ja voor wanneer zou dit dan zijn?🙄

0 Likes
riji
Experienced Meerweter
Berichten: 114
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Jupiler Pro League op Play Sports

Ik ben er zeker van de TN een deal zal sluiten met ES.

Ik vraag mij enkel af wat het financieel gevolg zal zijn voor TN-PS klanten.

Ik heb mijn PS-abo vorige vrijdag al opgezegd en hoop.... dat er nog velen dit zullen doen.

Dan zullen zij en TN ontdekken dat het deze keer wél zonder TN kan... en dat het deze keer TN zal zijn die zal moeten inbinden en niet de klant. Met inbinden bedoel ik een goedkoper PS-abo aanbieden beperkt tot het Belgisch voetbal.

 

0 Likes
winto
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
It's your ninth party! Say what?! On a roll... Yelo Play-app voor Windows?

Jupiler Pro League op Play Sports

Ik geloof daar niet meer in, maar kan uiterdaard fout zijn. Ik denk dat de deal dan al rond was geweest. Maar goed, zolang ze nog in onderhandeling zijn is er nog hoop natuurlijk. Maar vrees er voor, want mocht er deze week of later nog alsnog een deal uit de bus komen dan hadden ze volgens mij niet met die 10 euro korting afgekomen op Play Sports.Het werkt voor mij nu ook wel met Chromecast, buiten de haperingen in het streamen die af en toe voorkomen is het wel redelijk oke.En of dat dan mijn wifi is of bij eleven sports zelf zit weet ik niet. Bij Netflix heb ik dat in elk geval nog nooit voor gehad. Maar het zou toch een pak handiger zijn mocht het op de tv box zelf aanwezig zijn.En de app van eleven zelf op mijn Samsung smart TV werkt nog steeds niet, heb het al gemeld maar nog geen antwoord gekregen. 

0 Likes
winto
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
It's your ninth party! Say what?! On a roll... Yelo Play-app voor Windows?

Jupiler Pro League op Play Sports

Voor mij is het wel een dilemma om op te zeggen daar ik tijdens de wintermaanden ook graag naar het veldrijden kijk.En dat zit voor een groot deel alleen bij Telenet.Als je alleen graag voetbal kijkt dan kan je inderdaad alle kanten uit. 

0 Likes
riji
Experienced Meerweter
Berichten: 114
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Jupiler Pro League op Play Sports

@winto dat begrijp ik; als je meer dan 1 soort sport wilt zien, dan is PS een logische keuze.

Mij gaat het erom dat je bij TN-PS verplicht het VOLLEDIGE pakket moet nemen.

Het is alsof je op de markt enkel een weliswaar prijsgunstig aanbod van wortelen + appelen + aardappelen zou kunnen kopen maar niet appelen afzonderlijk. Je zou naar het volgende kraam gaan, maar als die hetzelfde doet....  daarom vind ik het zo interessant dat ES dit wél doet.

Ik heb nog de tijd gekend dat je bij Proximus een abo kon nemen voor slechts één voetbalclub.

 

0 Likes
Yveke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

App werkt op het ogenblik op geen enkel type Samsung Smart TV.zijn er al van vorige donderdag mee bezig en zeggen dat dit topprioriteit heeft.Sindsdien geen enkel e mail meer gehad..

0 Likes
Yveke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Eleven Sports heeft dan toch een oplossing gevonden voor het uitzenden van de Nederlandstalige samenvattingen van de wedstrijden in de Jupiler Pro League. Die zullen gratis te bekijken zijn via de website van de Pro League en het YouTube-kanaal van Eleven Sports.

0 Likes
Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Wat is er nu van JPL op telenet of niet speel in dit warme weer niet met 120.000 voetballiefhebbers hun ballen.😠

 

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Jupiler Pro League op Play Sports

Op kanalen 720 - 721 - 722 vind je de kanalen Eleven Sports Pro League FR (terug). FR zijnde franstalig?  Wat heeft dit te betekenen?

0 Likes
XTbe
Professional Meerweter
Berichten: 123
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Jupiler Pro League op Play Sports

0 Likes
Ex-Netweter
 

Jupiler Pro League op Play Sports

Dus als we abo nemen op VOO sport dan kunnen we ook Belgisch voetbal kijken? Op die  zenders staat de programmatie wel niet ingevuld...

0 Likes
XTbe
Professional Meerweter
Berichten: 123
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Jupiler Pro League op Play Sports

Zo volgt u de Belgische voetbalcompetitie

(De Tijd - 10/08/2020 - 18:23)

0 Likes
Ex-Netweter
 

Jupiler Pro League op Play Sports

Ja dus 😜

0 Likes
XTbe
Professional Meerweter
Berichten: 123
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Jupiler Pro League op Play Sports

Sowieso Betv pakket nodig, 24.99 euro. Commentaar zal uiteraard in het Frans zijn

 

Zou kunnen dat @janne_man correcter is en dat je voldoende hebt met dit:

 

Ik vermoed dat je dan BE tv sport aan 16,40 euro moet nemen met bijkomend de optie 'Option VOO sport' aan 2 euro (of totaal 18,40 euro per maand).

bron: Prijslijst Telenet, hier te downloaden

0 Likes
Ex-Netweter
 

Jupiler Pro League op Play Sports

Het enige bizarre is dat bij de 3 kanalen geen programmatie is ingevuld... kan die dame van Telenet hier duidelijkheid in brengen?

0 Likes