Beantwoorden
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Komen er nog nieuwe themazenders?

In het kort verdwijnen spike, discovery world en extreme Sports

waarschijnlijk is dit buiten de wil van telenet.

Wanneer gaat telenet nog eens werk maken van nieuwe tv kanalen ipv streaming content.

Vb om zoals bij orange eleven sports open te stellen in het basisaanbod of de hallmark kanalen integreren indien mogelijk ivm licenties.

momenteel wordt alles duurder en er verdwijnen steeds meer zenders.

ik heb play more voor de themazenders (gezien het smerig spelletje om deze te migreren naar play more) maar uit het aanbod themazenders verdwijnen weer 2 zenders maar de prijs van 24,95 blijft steeds hetzelfde.

 

Titel gewijzigd door Lesley1 (mod) | Vorige titel: Wanneer nieuwe zenders vb hallmark

 

6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Komen er nog nieuwe themazenders?

@kurtgr heb het al eerder gezegd, is doordat de discovery kanalen te duur zijn voor de providers, ze kunnen het aantal zenders niet meer doorgeven aan het bedrag dat nu wordt betaald.

 

voor nieuwe zenders moeten die ook beschikbaar zijn in de Benelux of licenties hebben voor in belgie te mogen uitzenden.

vrees dat dit eigen is aan een klein landje, Nederland heeft dat probleem ook bij ziggo dat er alsmaar zenders verdwijnen.

is ook deels door al die streaming opties van zenders en film en series bv.

disney+ word in februari ook duurder doordat het star aanbod erbij komt.

nog meer series dat naar disney+ verhuizen en misschien niet op de zenders hier mogen uitzenden zonder enkele lopende overeenkomsten nog bij de zenders.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Komen er nog nieuwe themazenders?

Tijd om eens te denken aan een verlaging van de abonnementsprijs ?

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Komen er nog nieuwe themazenders?

minder zenders is minder betalen dat begrijpt iedereen maar vele zenders hebben het nu moeilijk te overleven daarmee dat zender onafhankelijk starten en streaming diensten opstarten om de klanten en reclame inkomsten (gratis versie) binnen te brengen

0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Komen er nog nieuwe themazenders?

Het is ook huilen als je play more hebt. We zijn van 5 kanalen naar 2,5 kanaal gegaan. Zogezegd omdat we veel nadien kijken. Er was eens een serie kanaal. Nu moet je maar zien of er een goede serie in de tv theek staat. De andere bestaande kanalen dat is constant herhaling. En ja dat black begint pas om 21:00, laat daar dan de series ook eens terug komen voor 21:00 dan krijgen we waar voor ons geld

Stefan Groenen
0 Likes
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Komen er nog nieuwe themazenders?

Ik heb momenteel ook play more maar voor 25 euro zou ik netfix en disney stream kunnen kopen met veeeeeel meer content. Momenteel nog play more voor de themakanalen gezien deze uit play zijn verdwenen maar nu dat de discovery, extreme sports enz allemaal uit de themakanalen verdwijnen hoop ik dat telenet echt een inspanning gazt doen om play more te upgraden naar een produkt dat 25 euro waard is. Ik wacht nog tot eind februari maar als er dan nirts fudamenteel wijzigt dan stop ik met play more.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Komen er nog nieuwe themazenders?

@luc55 bij de discovery groep is het enkel om het geld te doen, zijn genoeg bewijzen van dat ze het onderste van de kan willen voor hun zenders en dat ze heel veel geld vragen ervoor, is enkel daarvoor, ze missen geen reclame inkomsten want de zenders worden nog goed bekeken.

 

en nieuwe zullen er niet snel bijkomen, zenders moeten nu eenmaal uitzendrechten hebben voor belgie of Vlaanderen of de Benelux om zeker aangeboden te kunnen worden, en dat hebben de meeste zenders niet spijtig genoeg.

misschien dat SyFy terug keer in 2021 maar dat is nog niet zeker daar er geen info meer is gevonden over die zender dat terug keert naar Vlaanderen.

voor de rest amper nog zenders dat hier mogen uitzenden.

je betaald nu de grote last van de discovery groep voor hun dure zenders nog vrees ik, daarom dat extreme sports er ook van tussen valt, om de kosten nog te kunnen houden op de prijs dat het nu is.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes