Beantwoorden
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Ligue 1 op Play Sports

Vanaf dit seizoen zal een deel van de Ligue 1 ook te bekijken zijn op Play Sports. Telenet en VOO hebben een akkoord met Eleven Sports om tot 2 wedstrijden per speeldag te kunnen uitzenden op hun kanalen. De wedstrijden worden dus op de Play Sports-kanalen uitgezonden. Eleven Sports 4 blijft nog steeds enkel via het online abonnement van Eleven Sports te bekijken met 4 wedstrijden per speeldag.

 

Bericht TV Visie: https://tvvisie.be/nieuws/belgie/19juli2022/eleven-bereikt-akkoord-met-telenet-en-voo-over-uitzenden...

 

0 Likes
6 reacties
Koekroeck1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Ligue 1 op Play Sports

Leuk nieuws!

Maar ik had nu wel gehoopt dat ze dit seizoen eindelijk eens de premier league in 4k zouden uitzenden. Waar wacht Telenet toch op😭

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Ligue 1 op Play Sports


@Koekroeck1  schreef:

Leuk nieuws!

Maar ik had nu wel gehoopt dat ze dit seizoen eindelijk eens de premier league in 4k zouden uitzenden. Waar wacht Telenet toch op😭


Telenet en 4K? Da's pas voor binnen een jaar of 10 waarschijnlijk. Ze zijn nog maar bijna 5 jaar geleden gestart met een TV Box die uitzendingen in 4K aankan...

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ligue 1 op Play Sports

@Hofkens @Koekroeck1 

Een paar jaar geleden hebben ze 4K getest voor een periode, alleen moet er ruimte voor zijn op de kabel om dit uit te zenden, en vrees voor het beperkte aanbod in 4K sport dat ze geen kanaal gaan starten, ook zijn de rechten voor 4K sport uitzendingen duurder wat dus moeilijk is om dit voor een handvol klanten te kopen, het moet ook opbrengen he voor de provider.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Koekroeck1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Ligue 1 op Play Sports

Ze mogen van mij geld extra vragen (zoals indertijd met hun hd-kanaal voor prime sport/film) als ze 4k aanbieden. Maarja op dat vlak zal ik wellicht één van de weinigen zijn. Anno 2022 had ik nu echt wel verwacht dat ze die stap gingen zetten. Ziggo is daar nu toch al een aantal jaar mee bezig.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ligue 1 op Play Sports

@Koekroeck1 

Nog meer geld vragen ....?? Telenet is al niet de goedkoopste en dan ook nog betalen voor uitzendingen in 4K dat gaat er wel een beetje over. 

Ok er is niet genoeg ruimte om die 4K uitzendingen aan te bieden maar als ze het wel gaan doen of ooit gaan doen dan mag dat toch inbegrepen zijn in het pakket en niet daar extra voor leggen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Ligue 1 op Play Sports

@Koekroeck1 Ziggo sport is niet te vergelijken met Play spots van Telenet. In NL hebben ze met Ziggo sport veel meer abonnees en ook een groter budget. Maar met de komst van Viaplay hebben ze de rechten voor Formule1 en PL jammer genoeg verloren. 

We mogen al blij zijn dat Telenet de rechten van het Engels voetbal en die van de Formile1 hebben behouden. Want die rechten zijn duurder geworden. En niet vergeten dat er toch een mooi aanbod is van verschillende sporten in Play sports en er is voor elk wat wils.

4K is een heel mooi beeld, maar het is geweten dat het aanbod van sport beperkt en zeer veel geld kost. En ik vrees dat er 0.001% plubliek zal zijn.

Toch een bedankje naar Telenet toe dat ze ook Ligue1 eraan toevoegen.

 

0 Likes