Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
Peter78
Professional Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

MTV 00s & Nick Music verdwijnen op 1/1/2026

Als we dit artikel mogen geloven is het Play More pakket binnen een half jaar weer 2 zenders armer, een jaja de Jarco heeft een grote fantasie maar vorige jaar met de andere MTV zenders zat hij er ook nie naast.

@Moderator is daar al iets over geweten? Mss Play More wat goedkoper maken der zijn weer 2 zenders weg dan...

Of zijn er vervangers? 🤔

110 reacties
Peter78
Professional Veelweter

@luc55  schreef:

Ze hadden beter gezegd dat Nick toons uit het aanbod verdwijnt bij Telenet 

Dat had op de website moeten staan 

Schermafbeelding 2026-01-07 223238.png

@luc55 waar haal je da nu weer e 🙄

ik weet niet wat er zo onduidelijk was aan deze pagina maar het zal aan mij liggen...

Op woensdag 31 december 2025 worden een aantal MTV-zenders stopgezet. Het gaat om de volgende: MTV LiveMTV 00'sNick Music en Nick Toons😉

WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Het punt dat we proberen maken is dat er een verschil is tussen een zender die stopt (de 2 MTV zenders en Nick Music) en een zender die uit het aanbod verdwijnt (en dus elders wel beschikbaar blijft) maar dat Telenet het doet uitschijnen dat ze alle 4 opgehouden zijn met bestaan.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Peter78
Professional Veelweter

@WG94  schreef:

Het punt dat we proberen maken is dat er een verschil is tussen een zender die stopt (de 2 MTV zenders en Nick Music) en een zender die uit het aanbod verdwijnt (en dus elders wel beschikbaar blijft) maar dat Telenet het doet uitschijnen dat ze alle 4 opgehouden zijn met bestaan.

@WG94 a mijn grootste fan is hier ook weer 😁

de oplossing is simpel e, aan al die geen die deze zender missen 1 adres: PROXIMUS allen daarheen!!! dan zijn we meteen verlost van dat gezaag 😁

en wat is nog de bestaansreden van het Play More pakket? zeker voor die prijs, zeg me da eens als je toch weer een punt wil maken.

maar die laatste vraag zal wel weer fijntjes uit de weg gaan 😉 maar al het vorige daar zult ge op reageren e, ho ho hij is weer brutaal ze!

mods help mij hij is nie woke genoeg 😂🤣

WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Tja dat is wat je doet op een forum he, antwoorden op mensen en een conversatie voeren (ipv passief agressieve comments te plaatsen in derde persoon) je tagt of quote me ook in zowat de helft van je berichten dus ja…

@Peter78  schreef:

en wat is nog de bestaansreden van het Play More pakket? zeker voor die prijs, zeg me da eens als je toch weer een punt wil maken.

maar die laatste vraag zal wel weer fijntjes uit de weg gaan 😉

Wat is de bestaansreden van eender iets? We leven in een kapitalistische maatschappij, als mensen ergens geld voor over hebben dan is het beschikbaar… Het merendeel van de abonnementskosten voor dat pakket is trouwens Streamz Premium+, de extra zenders kosten dat in beschouwing genomen “maar” €5 extra.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
Peter78
Professional Veelweter

@WG94  schreef:

Tja dat is wat je doet op een forum he, antwoorden op mensen en een conversatie voeren (ipv passief agressieve comments te plaatsen in derde persoon) je tagt of quote me ook in zowat de helft van je berichten dus ja…

@WG94 zoals gewoonlijk je hebt het laatste woord en mijn leven is wel veel meer dan altijd mijn grote gelijk te moeten halen op dit forum 😉 veel plezier hier nog vandaag ik ga nog wat genieten van mijn vrije tijd want ik moet straks gaan WERKEN 😊

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

Wel even bij vermelden, als je Nick toons wilt bij Proximus dat je nog eens 12,99€ mag bij rekenen bij het basis abbo om deze zender te kunnen blijven bekijken.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_pickx_mix/particulieren/pickx-tv-en-opties/pickx-tv-opties/pickx-mi...

waarvan enkele zenders bij Telenet in de basis zitten.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400