25.131
netweters
|
154.690
antwoorden
|
20.949
vragen
|
Vandaag kreeg ik een mail van Telenet. Als voetballiefhebber vond ik het niet meteen opbeurend.
Vanaf 1 juli verdwijnt DAZN uit het aanbod en als dit op 25/07, bij de start van de nieuwe voetbalcompetitie nog steeds het geval is, zal men maandelijks € 5 korting krijgen op het Play Sports-abonnement. Eén week vroeger start trouwens al het voetbal op DAZN met de Belgische supercup tussen Union en Club Brugge. Deze wedstrijd kunnen we dan ook al niet meer volgen.
Play Sports heeft voor de voetballiefhebber nog de voetbalrechten van de Premier League, de Eredivisie en daar komt nu nog de Bundesliga bovenop. Champions League, Europa League en Conference League zijn er ook nog, maar als voetballiefhebber kun je hiervoor nog vrij goed terecht op de open zenders.
Wat is € 5 korting als je zoveel moet verliezen? Je verliest niet enkel Belgisch voetbal uit 1A, maar ook 1B voor de liefhebbers, maar ook heel wat ander Europees topvoetbal.
Bijgevolg wonen wij met 3 personen thuis en hebben we 1 digicorder en 2 aangekochte digiboxen. Vanaf september is Play Sports daar ook niet meer op te ontvangen. De nieuwe tv-boxen kun je enkel nog maar huren en dat betekent voor ons gezin ook nog eens een flinke maandelijkse meerkost.
En dan zijn er ook nog tv-storingen waarvoor de technieker van Telenet een opmerking heeft gemaakt en waar Telenet nog steeds geen gevolg aan heeft gegeven...
De kans om het pakket op te zeggen wordt daardoor een heel stuk groter.
Die samenvattingen boeit letterlijk niemand, daarom dat Play4 ermee stopt, na stadion op VTM, omdat het amper kijkers had. Die "oudere" kijker is echt klein percentage se, liggen ze niet wakker van.
En indd ik ben zo iemand die voornamelijk PL, F1 en bundesliga volgt aangevuld met de wedstrijden van Anderlecht en Barça en soms eens SerieA, dus Play Sports voorziet nog steeds beter aanbod ook op kwalitatief vlak.
Ik ga echt nu geen €20 extra ophoesten voor meteen volledig jaar.
Klopt niet helemaal. Ik zag gisteren nog tijdens de reclame op DAZN tijdens het WK voor clubs, dat ze momenteel € 19,99 vragen als early bird tarief voor 12 maanden DAZN Total en daar zit de Jupiler Pro League in o.a. en ook nog enkele buitenlandse competities als de Ligue 1, La Liga, Serie A. En ik dacht ook dat er nog enkele andere sporten bij zijn.
Dan vind ik het wel nog een faire prijs. Na die 12 maanden wordt het wel 5 euro duurder.
Bij mij viel de kwaliteit best mee in de app. Ik heb hier nog geen onderbrekingen gehad. Die heb ik wel soms bij TV Vlaanderen. Wij houden TV Vlaanderen omdat mijn huisgenoten gebruikmaken van de films en je er ook wel tv kunt kijken. Op hun tv zijn er geen onderbrekingen, bij mij af en toe via de app op de smartphone.
Ik zag ook dat er al een paar zenders van DAZN zijn verdwenen.
Nu we meer dan waarschijnlijk moeten overschakelen op DAZN zelf, sparen we toch nog 30 euro uit tegenover wat we betaalden aan Telenet en we hebben gelukkig weer volle snelheid van internet en hebben telefonisch ook wat voordelen.
Ik snap ergens ook wel dat TV Vlaanderen niet alles kan blijven uitzenden aan amper € 15 per maand voor zowel zoveel televisiezenders te hebben, een filmpakket en ook nog eens voetbal erbij.
Ik weet niet wat je ouderen noemt, maar als er geen nba en geen belipgisvh voetbal meer is op play sports, is het bye bye. Buitenlands voetbal en F1 interesseert me geen moer.
@Dirk_H snap niet waarom je dan überhaupt Play Sports hebt, kon je toch al jaren gewoon enkel DAZN en voorheen Eleven aanschaffen?